recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk Bredbånd TV - Kvalitet ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDansk Bredbånd TV - Kvalitet ?

 Besvar Besvar Side  <1 101112
Forfatter
Besked
ttn123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2008 kl. 00:04

Hey Kgtyroll

Hvordan står det til hos DB. Som jeg forstod det var du på jeg væk til marts. Kan vi få en sidste status inden du smutter der fra? Hvor langt kom i med en dvb-t udgave af TV2 til IP-TV kunderne? Hvad er status på IP-TV integration i Windows MCE, eller andre HTPC programmer?

Håber du har tid til at svare. :-)

/Thomas

Til top
mr_keep_smiling Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2008 kl. 23:25

sender en forespørgsel på fibernet på mit vejnavn og by

imellemtiden kommer de og graver, taler med dem der lægger kablerne ned, og får besked på at vi kan tilkobles inden ugen er omme.

Får så dette svar fra seas nve dagen derpå.:

Det kunne være interessant for mig at vide den præcise adresse. Jeg ved nemlig at der er lavet aftale med et område i din by der hedder vejnavnet.

Jeg sender den nøjagtige adresse. og får dette svar.:

Tak for din mail – og din interesse for SEAS-NVE Fibernet.Desværre kan vi ikke p.t. tilbyde installering af en fiberforbindelse på adressen. Som det fremgår af vores hjemmeside:

(http://www.seas-nve.dk/Privat/Fibernet/fibernet.aspx),

  Ja så spørg jeg lige igen, er det er selskab man skal smide sig i hænderne på

Nej vel. tror det ender i parabol, og tdc internet,



Redigeret af mr_keep_smiling - 25-Februar-2008 kl. 23:29
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2008 kl. 09:44
Ville lige sige at jeg har kontaktet DB for at hører hvornår deres HD bokse kommer ud da de lige er begyndt at grave ned hos mig..

Fik et svar tilbage der hed:

Tak for din mail.
 
Vi har en ny HD-boks med indbygget harddisk under udvikling. Denne er desværre lidt forsinket, men forventes på markedet indenfor seks måneder.


Nu er spørgsmålet jo bare om det bliver muligt at skifte sin boks gratis ud med en af de nye.. De skulle være færdige med at ordne det hele her hjemme inden 6 måneder så hvis de stadig kun har de "gamle" bokse vil jeg self hellere vente med at bestille hvis det da koster penge at få skiftet til den anden boks
Til top
Karin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Hørsholm
Status: Offline
Point: 448
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2008 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

Ville lige sige at jeg har kontaktet DB for at hører hvornår deres HD bokse kommer ud da de lige er begyndt at grave ned hos mig..

Fik et svar tilbage der hed:

Tak for din mail.
 
Vi har en ny HD-boks med indbygget harddisk under udvikling. Denne er desværre lidt forsinket, men forventes på markedet indenfor seks måneder.


Nu er spørgsmålet jo bare om det bliver muligt at skifte sin boks gratis ud med en af de nye.. De skulle være færdige med at ordne det hele her hjemme inden 6 måneder så hvis de stadig kun har de "gamle" bokse vil jeg self hellere vente med at bestille hvis det da koster penge at få skiftet til den anden boks

Jeg fik samme svar, da jeg spurgte. 6 måneder. Jeg har også fået at vide, at man skal betale forskellen på den gamle og den nye boks. Altså ikke en gratis opgradering, men der er jo også harddisk i den nye.

En masse udstyr :-)
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2008 kl. 11:02
Ok.. så venter jeg hellere med at bestille det. eller hvis jeg er heldig så kommer det til at passe med tidspunktet..

Hvor lang tid tog det jer ca fra de begyndt at grave kabler ned til det var oppe og kører?
Til top
ttn123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2008 kl. 19:32

Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:


Hvor lang tid tog det jer ca fra de begyndt at grave kabler ned til det var oppe og kører?

For det første har deres HD boks været forsinket massere af gange. De har udskudt den igen og igen.

Hvis du får Fiber via DONG skal du ikke være nervøs for om du får fiberen inden DBB får deres HD boks. Vores fiber blev startet for 6 måneder siden, og er for et par uger siden blevet rykket til at det først er oppe og køre en gang i Oktober. Jeg har haft kablet liggende i min have et par måneder efterhånden, så nu må vi se hvornår der sker noget. Personligt tror jeg oktober er til at stole på.

Men jeg glæder mig helt sikkert også til DBB's HD boks, og skal også have een når den bliver frigivet. Håber bare de tilbyder de samme HD kanaler som Canal Digital og Viasat kan tilbyde.

/Thomas

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2008 kl. 19:54
Er det ikke noget med at den indbygget HDD der er i den ny HD-box fra
TDC kun kan optage i SD ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 101112
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu