recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye porto satser fra 1. april!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye porto satser fra 1. april!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Emne: Nye porto satser fra 1. april!
    Sendt: 02-Marts-2011 kl. 11:49

PostDK forenkler porto satserne fra 1. april.

Det kommer til at gå ud over et almindeligt brev, der stiger til 8 kr.
 
Det gode er at opdelingen i STANDARD-, STOR-, og MAXIBREV forsvinder. Så nu er det udelukkende vægten der bestemmer portoen.
 
Så vi slipper for den evindelige diskussion om boblekuverten er over eller under 2 cm tyk.Tongue
 
 
Pakkerne stiger med 5 kr, så op til 5kg koster 80 kr. Op til 10 kg 105 kr, og op til 20 kg 155 kr.
 
Men her kan spares 15 kr hvis omdeling fravælges, og du selv henter pakken på posthuset.
 
Eller du kan sende din pakke fra døgnpost til døgnpost for 60 kr med højest 10 kg.Tongue 


Redigeret af Kampus - 02-Marts-2011 kl. 11:54
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2011 kl. 11:57
Egentlig fedt nok hvis man kan hente sin pakke samme dag som den ankommer, istedet for de går forgæves og man skal vente en dag ekstra. Har tit givet mine posthus-damer grå hår når jeg har bedt nogen sende til mig poste restante. :-)
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2011 kl. 12:26
Ser da ikke ud som om opdelingen på standard, maxi, stor forsvinder hvis man læser her:
 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2011 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

Ser da ikke ud som om opdelingen på standard, maxi, stor forsvinder hvis man læser her:
 
Jo det gør den. Du skal se mit link. Og der kommer en lille folder med posten - jeg har fået en i dagSmile
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2011 kl. 13:48

AH nu er jeg med Wink skulle lige læse det rigtigt, og endda en lille smule billigere at sende de tunge maxibrev, tænk skulle opleve prisnedsættelse fra postdk he he

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2011 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

AH nu er jeg med Wink skulle lige læse det rigtigt, og endda en lille smule billigere at sende de tunge maxibrev, tænk skulle opleve prisnedsættelse fra postdk he he

Ja det blir' lidt billigere at sende en kuvert med film, og det er da positivtBig smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu