recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blandet  Apple hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blandet Apple hjælp

 Besvar Besvar Side  <1 313233
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:


Brug "find iphone" på din tlf. Tryk på konens iphone når den finder den. Så kan du på det næste skærmbillede trykke på "Slet"

Nu er det vel ikke en funktion, der gør tlf ubrugelig og låst? "Find iPhone" er jo til at finde en stjålet tlf og gøre den værdiløs for tyven.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Brug "find iphone" på din tlf. Tryk på konens iphone når den finder den. Så kan du på det næste skærmbillede trykke på "Slet"
Det var der den var. Det var bare gået i sort for mig. Takker.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har fået en iPhone 6, og konen har så overtaget min 5S. Og nu vil jeg så have slettet den fra min konto. Men jeg kan bare ikke huske hvor det er. Jeg har nulstillet den, men mener stadig at den er under min konto et sted, men hvor? Jeg har været der engang, men det er bare helt væk.Embarrassed
Ifølge denne artikel så kan du gøre det via icloud.com.

Jeg havde været på iCloud, men ikke kigget det rette sted. Tak for linket.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 11:00
Nu irriterer det mig altså. På min iPhone, har jeg lagt profilbilleder, ind på kontakter. Og på et tidspunkt var billedet af min kone stort, så det fyldte skærmen ud. Så foleden var der lige pludselig ikke noget billede på, og da jeg lagde det ind igen, (samme billede) så er der kun et lille billede oppe i højre hjørne. Hvad gør jeg galt?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nu irriterer det mig altså. På min iPhone, har jeg lagt profilbilleder, ind på kontakter. Og på et tidspunkt var billedet af min kone stort, så det fyldte skærmen ud. Så foleden var der lige pludselig ikke noget billede på, og da jeg lagde det ind igen, (samme billede) så er der kun et lille billede oppe i højre hjørne. Hvad gør jeg galt?

Fundet. Ret underlig måde.

Making photos that were taken using iOS 7 or that were on your phone when youupgraded to your version of the iOS full screen is a little trickier.

It's not harder—actually, it's probably easier—but how to do it is less obvious. You don't need to take a new picture; just edit the old one and—voila!—you'll be back to full screen photos.

  1. Open the Phone or Contacts app
  2. Find the person you want to add a photo to and tap their name
  3. On their contact information screen, tap Edit in the top right
  4. Tap the Edit button underneath their current photo
  5. Tap Edit Photo in the menu that pops up
  6. Move the existing photo a little (it doesn't really matter how much; just the fact that the iPhone registers that you've changed the photo in some small way is enough)
  7. Tap Choose
  8. Tap Done at the top right corner of the contact screen.

Believe it or not, this is all it takes. Next time this person calls you, you'll see them in all their full screen glory.

The only real downside is that there's no setting to control this; You'll need to repeat this process for every photo you want to be full screen. 

 

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 15:01
Jeg bruger Outlook på min iPad. Der har jeg nogle mapper, og jeg vil gerne kunne ændre navn på nogen af dem. Men jeg kan bare ikke lige finde ud af det. Og hvordan laver jeg nye mapper?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg bruger Outlook på min iPad. Der har jeg nogle mapper, og jeg vil gerne kunne ændre navn på nogen af dem. Men jeg kan bare ikke lige finde ud af det. Og hvordan laver jeg nye mapper?

Ny postkasse: tryk på Rediger i toppen. Så Ny Postkasse. Skriv navn, og vælg placering.

Ændre navn: tryk på Rediger. Vælg den postkasse der skal ændres navn ved. Tryk på den, og skriv nyt navn.


Redigeret af kaizer - 29-September-2019 kl. 15:55
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg bruger Outlook på min iPad. Der har jeg nogle mapper, og jeg vil gerne kunne ændre navn på nogen af dem. Men jeg kan bare ikke lige finde ud af det. Og hvordan laver jeg nye mapper?

Ny postkasse: tryk på Rediger i toppen. Så Ny Postkasse. Skriv navn, og vælg placering.

Ændre navn: tryk på Rediger. Vælg den postkasse der skal ændres navn ved. Tryk på den, og skriv nyt navn.

Inde i rediger, der får jeg kun mulighed for at lave favorit mapper, eller at søge. Kan ikke trykke på mapperne.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 16:34
Det lykkedes mig endelig, men måtte online. Der måtte jeg holde lidt på den mappe, som jeg ville ændre, og så endelige dukkede der muligheder op. I deres app, er der Ingen muligheder, for at tilføje en mappe.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 313233
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu