recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-T Fra Århus/Hadsten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVB-T Fra Århus/Hadsten

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2006 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 ...hvor du har det med HD fra ved jeg ikke, men det ligger vist en del år ude i tiden. 

Det er bare mig der sætter lighedstegn mellem digitalt tv og HDTV
Glæder mig bare til en ordentlig billedkvalitet og havde håbet at kunne se VM i fodbold i høj opløsning

Lars: Tusind tak fr et super godt og forståeligt svar

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2006 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af m_nielsen m_nielsen skrev:

Okay, tak

men *gisp*....den er dyr....

Hvad nu hvis vi så bare ønsker det i vores egen lille husstand?

Så skal man "bare" have en Triax DVB T1 eller Triax DVB T1 Tween tuner?

 Ja, det vil kunne gøre det, da de digitale signaler kommer ned sammen med de Analoge, og fordelen ved Twin Tuner taler jo for sig selv. Har selv lige købt en DVB 358 T, som har den fordel, at hvis fremtidige betalingskanaler kommer til at bruge Conax, så har den kortlæser.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ferrari Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juni-2004
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2006 kl. 19:33
Hej

Det er dumt af Triax at de ikke forstår sig på design. En DVB-T dekoder må ikke være 6,9 cm i højden og hele 43 cm i længden... Da de fleste efterhånden har kasser nok under TV'et bør målene reduceres til ca. de halve på alle leder og kanter... Ok - det må Triax jo så selvom...              

Er der nogen her der har fundet små lækre bokse med 2 x scart, understøttelse af MHP og OTA samt DK menutekst?


Venlig hilsen
Ferrari
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu