recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fullrate TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFullrate TV

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2011 kl. 08:28
Fulrat er stadigvæk alt for dyrt sammenlignet med Telia TV.

Hvis man tager en  10 Mibt internet med TV pakke:
- Fullrate tager 400 kr. i oprettelse for trådløst router - Telia inkl. i prisen.
- Fullrate tager 200 kr. i oprettelse for TV - Telia 299,-. (Telias pris er blevet sat op, de har ellers kørt med en halv pris kampagne i over et halvt år).
- Fullrate koster 199 kr. i oprettelse for bredbånd og forsendelse - Telia 79 kr. (Fullrate kører pt. kampagne med halvpris eller normalt kr.399,-)

Samtidig så er der flere muligheder for at kombinere TV kanalerne hos Telia og det giver flere gode kanaler (efter min mening). Jeg har f.eks. både Discovery Science og National Geographics med i mit valg hos Telia - okay så går jeg glip af fodbold på kanal 6, men det overlever jeg nok.

Altså en rimelig stor prisforskel endda før man har sat stikket i væggen. Hvis man skal være retfærdig, så er Fullrate billige med deres 30-40 Mbit forbindelser, men hvorfor bruge flere penge end nødvendigt.

Mht. til ekstra bokse. Ja, det vil da være rart med en ekstra boks, men det er ikke noget der vælter hele læsset for mig.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2011 kl. 23:58
Oprindeligt skrevet af evilguy evilguy skrev:

Fulrat er stadigvæk alt for dyrt sammenlignet med Telia TV.

Hvis man tager en  10 Mibt internet med TV pakke:
- Fullrate tager 400 kr. i oprettelse for trådløst router - Telia inkl. i prisen.
- Fullrate tager 200 kr. i oprettelse for TV - Telia 299,-. (Telias pris er blevet sat op, de har ellers kørt med en halv pris kampagne i over et halvt år).
- Fullrate koster 199 kr. i oprettelse for bredbånd og forsendelse - Telia 79 kr. (Fullrate kører pt. kampagne med halvpris eller normalt kr.399,-)

Samtidig så er der flere muligheder for at kombinere TV kanalerne hos Telia og det giver flere gode kanaler (efter min mening). Jeg har f.eks. både Discovery Science og National Geographics med i mit valg hos Telia - okay så går jeg glip af fodbold på kanal 6, men det overlever jeg nok.

Altså en rimelig stor prisforskel endda før man har sat stikket i væggen. Hvis man skal være retfærdig, så er Fullrate billige med deres 30-40 Mbit forbindelser, men hvorfor bruge flere penge end nødvendigt.

Mht. til ekstra bokse. Ja, det vil da være rart med en ekstra boks, men det er ikke noget der vælter hele læsset for mig.

Igen jeg syntes ikke det er specielt mange penge..

Jeg kunne ikke leve med TV på kun et tv. Det tror jeg de færeste kunne, hvilket nok også forklare den begrænsede succes som Telia TV påtrods af et godt prispunkt har haft. 
Til top
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:


Igen jeg syntes ikke det er specielt mange penge..

Jeg kunne ikke leve med TV på kun et tv. Det tror jeg de færeste kunne, hvilket nok også forklare den begrænsede succes som Telia TV påtrods af et godt prispunkt har haft. 


Tja, 700 kr. sparet på det første år er også en slags penge for nogle. For mig betyder det, at jeg kan leje to film hver måned det første år for de penge jeg sparer på IKKE at have Fullrate.

Folk skifter mobilselskab for langt mindre besparelse, så hvorfor ikke skifte ADSL selskab.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu