recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ps3 vil ikke afspille 3D Bluray film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketps3 vil ikke afspille 3D Bluray film

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
abe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Februar-2010
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Emne: ps3 vil ikke afspille 3D Bluray film
    Sendt: 23-Marts-2011 kl. 21:55
min ps3 går i sort når jeg prøver at se 'Alice in Wonderland 3D' og 'Saw 3D'. Mit Samsung 3D tv registrere signalet som 1920x1080 24p når jeg sætter filmen igang og så begynder det lille ur ikon at spinde oppe i højre hjørne som det altid gør når ps3 'tænker'. Alt andet klare den fint, selv 3D demoen til Killzone 3 -altså i 3D. Jeg har også prøvet at køre den almindelige "2D" Bluray version af 'Alice in Wonderland'-heller ikke nogen problemer her! Jeg tror problemet er at maskinen ikke læser disken som en 3D disk og derfor sender et 1080p signal til mit tv. Såvidt jeg ved afspiller ps3 1080p 3D film i 720p da det jo nærmest er 'dobbelt' arbejde' for den. Nogen gange når jeg venter længe med at slukke for maskinen og prøver at komme ind i xmb på ps3'eren sker der det at jeg får billede også i 3D men uden lyd. Var det ikke det der skulle fixes for at ps3 skulle kunne afspille 3D film da det blev lancerede? altså at sende både lyd og 2x video signal ud af hdmi 1.3 port fra ps3? Jeg bruger Hdmi 1.4 fra ps3 til min 3D forstærker og hdmi 1.4 fra forstærker til tv. Det er første gang jeg prøver at se 3D film på den men har før spillet 3D spil i 3D uden problemer. Jeg har den nyeste firmware 3.60.

er der nogen der kan hjælpe......?
Til top
ArneBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2011 kl. 22:45

Ved ikke hvad problemet er, men din antagelse om, at den afspiller 3D i 720p er jeg ret sikker på er forkert. Der er til gengæld en begrænsing med at den ikke kan klare lossless lyd samtidig med 3D og i hvert fald i starten var der begrænsning i forhold til BD-J

 
 
Til top
abe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Februar-2010
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2011 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af ArneBjarne ArneBjarne skrev:

Ved ikke hvad problemet er, men din antagelse om, at den afspiller 3D i 720p er jeg ret sikker på er forkert. Der er til gengæld en begrænsing med at den ikke kan klare lossless lyd samtidig med 3D og i hvert fald i starten var der begrænsning i forhold til BD-J

 
 


i et af mine forsøg på at nå gennem til xmb kom jeg til sprog valg i menuen på filmen og den var i 3D... men tak for linket meget informativt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu