recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - P 4 søndag i farver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketP 4 søndag i farver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Emne: P 4 søndag i farver
    Sendt: 27-Marts-2011 kl. 16:01
Hej.
 Er den nogen der kan forklare hvad der sker med det program.Nu for fire uger i træk lyder det forvrænget og skarpe S'er når hun taler,nærmest som en analog tuner der er tunet lidt ved siden af den rigtige frekvens.
  Når der spilles musik står det rent.Det virker som om de ikke lytter på de programmer de udsender,for hvis de gjorde skulle man da mene at det var blevet rettet allerede første gang problemet var der.
 
   Skriv lige hvordan det lyder hjemme hos jer.
    carsten
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 16:52
Ja så er den gal igen med dette program.Er der ingen på dette forum der hører radio og som kan fortælle om i oplever det samme som mig. Puha hvor er det dårligt at DR kan udsende sådan en lydkvallitet.Så lyt lige til P4 nu og skriv hvordan det lyder hjemme hos jer.
   carsten
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2011 kl. 22:39
Ja idag var det så bedre,men det havde stadigvæk nogle af de fejl som det har haft den sidste månede Wacko
  carsten
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 17:32
Ak ja.
 Så er den gal igen med den dårlige lyd på stemmen.Jeg har nu skrevet til DR om problemet,så må vi se om de får det rettet Censored
    carsten
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 21:17
Jeg skrev til programmet "søndag i farver"og fik svar af Chalotte Ostertag,at de ikke havde fået klager over programmet mht.lyden fra andre end mig,og hvis jeg fortsat syntes det lyder dårligt skulle jeg rette min klage til et link som ikke eksiterede.My god godt nok bliver det sendt fra nordjylland,men alligevel skulle man tro at man blev taget seriøs,men sådan skulle det ikke være.
   Nu har jeg så skrevet til DR/kontakt,men ikke fået svar endnu,så det bliver spændende om det i morgen stadigvæk lyder forvrænget.
  Er der ikke nogen her på forum der lige gider at lytte lidt til det,og komme med en tilbage melding her,for det kan sgu ikke være rigtigt at DR kan sende med sådan en kvalitet.
  mvh.
  carsten
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 22:35
HALLO HALLO.
  Ser i kun film eller TV her på Recordere.Shocked 
    carsten
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2011 kl. 20:41
Hurra.
 ikke fordi jeg tror de har lyttet til min kritik,men i dag lød det faktisk rimelig godt.
   Jeg håber jeg får svar fra dem,da jeg syntes det er mærkelig,at lydkvalliteten svinger så meget.
     carsten
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2011 kl. 23:39
Jeg giver op.Jeg kaster håndklædet i ringen.Der er ingen der hører radio herinde,og det er også fint nok.
 
    carsten
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu