recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Force 1189S sat-receiver - Sommertid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForce 1189S sat-receiver - Sommertid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bigfool Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Oktober-2003
Sted: 2860, Denmark
Status: Offline
Point: 120
Direkte link til dette indlæg Emne: Force 1189S sat-receiver - Sommertid
    Sendt: 28-Marts-2011 kl. 11:42
Har snart haft denne gode receiver i 10 år, da jeg både modtager Viasat og Canal Digital via én og samme boks Smile
 
For første gang nogensinde, vil den nu ikke selv skifte over til sommertid, selvom der i menuen er sat flueben ved dette. Når jeg flytter fluebenet fra "automatisk" til "ja" skifter den med det samme, men det har jo ikke tidligere været nødvendigt og så skal jeg jo igen sige "nej", når vi til oktober skifter over til normaltid igen.
 
Jeg har i årevis haft "ur" markeret på frekvensen 11.293H (1W Thor), men efter en dialog med Canal Digital i dag, siger de, at stort set alle frekvenser burde opdatere receiverens ur - Jeg kan bare ikke få det til at virke automatisk Cry
 
Er der andre herinde, der har oplevet noget lignende og som måske har et godt råd?
 
På forhånd mange tak - Bigfool Wink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu