recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Til brugere med TDC bredbånd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTil brugere med TDC bredbånd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bjrn_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-November-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 199
Direkte link til dette indlæg Emne: Til brugere med TDC bredbånd
    Sendt: 30-Marts-2011 kl. 10:17
Som TDC annoncerede engang i december vil de forsøge at opgradere alle deres linjer til 20mbit (og 10mbit i det tilfælde hvor 20mbit ikke var muligt). Jeg gned mig i hænderne, og glædede mig, da jeg har TDC HomeDuo 10/1mbit. Intet er dog siden sket for mig. Jeg smuttede forbi TDCs side i går, og kunne se at de endelig havde lavet hele deres hastighedsprofil om således at (optil) 20/2mbit nu var det mindste de tilbød. Jeg undrede mig derfor over at jeg stadig hang på min 10/1mbit forbindelse, som i øvrigt koster det samme som deres 20/2mbit HomeDuo-løsning. Derfor gav jeg dem et kald i dag, og uden yderligere problemer og omkostninger bliver min linje nu opgraderet til 20/2mbit om 2 dage. Man kunne selvfølgelig godt have håbet på at TDC selv kunne finde ud af at opgradere deres nuværende trofaste (og naive) kunder.

Ikke desto mindre: Har du pt. bredbånd hos TDC, så slå et smut forbi deres side og se deres nuværende hastigheder og priser på det produkt du allerede betaler for, og tjek om du burde have en højere hastighed, eller burde betale mindre i forhold til det du får nu - og gi' dem et kald hvis det er tilfældet. Det kan måske være at du i sin tid har valgt at betale ekstra for at få din linje opgraderet til 20/2mbit fra 10/1mbit - det behøver man så ikke længere.


Redigeret af bjrn_dk - 30-Marts-2011 kl. 17:02
PC-hardware nørd samt glad ejer af et Panasonic TX-P50VT60Y
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu