recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canon Pixma 5000.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCanon Pixma 5000.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
atrium Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Emne: Canon Pixma 5000.
    Sendt: 16-Februar-2006 kl. 20:14

Du kan prøve at lukke den der ting op der sidder til højre fra patronerne og så tage den holder op. Så kan du se nedenunder den om den er fuldstændig svøbet ind i blæk.

En af mine patroner har lige ødelagt samtlige patroner jeg havde i printeren, det var den store sorte som var løbet ud og ødelagt alle farvepartronerne.

Så tog jeg et stykke køkkenrulle og tørrede holderen af nedenunder og så var den printer så god som ny :D

//Atrium

Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2006 kl. 13:12

Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Og den var fyldt da du modtog den?

Helt bestemt, nettop fordi man sagde at der var lidt mere i den end de originale kikkede jeg på den for at se om der var forskel at se. Og jeg kan heller ikke se i printeren at det skulle være løbet ud.

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2006 kl. 10:41
Og den var fyldt da du modtog den?
MVH Frank Pedersen

Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2006 kl. 10:29

Hej.

Jeg har en printer som subject, og som så mange andre har jeg prøvet at købe et sæt KMP blækpatroner for at spare lidt på de dyre dråber.

For ikke så længe siden meldte printeren at yellow var ved at være tom! jeg skiftede den så med en uoriginal KMP patron, efter skiftet har printeren stort set ikke kørt, et enkelt foto i 10x15 format og en DVD skive, samt et par breve er det blevet til, og nu melder den sgu at den patron er tom igen Det kan fan.. ikke passe, men jo patronen er helt tom, hvor pokker er alt det blæk blevet af ? Jeg har stort set ikke brugt printeren !!

Det har jeg aldrig prøvet med de originale patroner! Så er der nogen her der har en ide' om hvad der er sket, eller har været ude for noget lignende selv ??

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu