recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Router?? DLINK DIR-855 eller LINKSYS 4200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken Router?? DLINK DIR-855 eller LINKSYS 4200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken Router?? DLINK DIR-855 eller LINKSYS 4200
    Sendt: 24-April-2011 kl. 18:45
Hej...
 
Jeg er ved at anskaffe ny router og har fået anbefalet DLINK DIR-855 bl.a. pga. af den bedre service/ombytning de tilbyder. Nu er den jo ikke ligefrem en ny model og kan læse, at flere har haft problemer med, at sætte en USB-harddisk bagi routerens USB-stik.
 
Dette USB-stik er oprindelig ment til anden brug, men kan se og læse på DLINK's egen support side, at man ved hjælp af ny firmware og lidt programmel kan løse problemet...
 
Men er det så alle terminaler på netværket, som har adgang til USB-harddisken eller skal den terminal der har "fortrinsretten" give tilladelse til de øvrige? Confused
 
Eller skal jeg monstro gå efter LINKSYS 4200. Dette er en rimelig ny router og er den så bedre. LINKSYS har så en dårligere service, såfremt routeren går i stykker...
 
Hvad anbefales her og hvad er Jeres erfaringer?
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2011 kl. 18:47
Og jeg skal have en VPN-forbindelse sat op...
 
Kan man det på begge routere uden problemer?
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2011 kl. 20:02
jeg ville gå efter linksys routeren, dels fordi den er lidt billigere og dels fordi jeg under alle omstændigheder ville loade dd-wrt firmware på og der er den anden du nævner ikke mulig. Jeg tror endnu ikke jeg er stødt på en router der ikke understøtter VPN, ikke noget jeg har lagt mærke til i hvert fald. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu