recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Emne: MyMovies spørgsmål
    Sendt: 02-Maj-2011 kl. 21:34
Hej,
jeg har lige scannet alle mien Blu-ray film ind via Android Barcode scanner. Det fungere jo super godt. Der var lidt smuttere undervejs, hvilket vil sige at hjemmeside delen viser forkert "Sam #:" .. Altså, den viser jeg har tilføjet 98 film - telefonen viser det korrekte antal hvilket er 91. 

Hvordan får jeg hjemmesiden til "gen-tælle" dem, og tælle korrekt? Altså uden at springe 17 og 27 over fx.? Er det overhovedet muligt?

Derud over hvordan tilføjer jeg selv en film? Har tilføjet en film manuelt hvor jeg har taget billed af coveret. Det er dog minimalt data der er kommet med på hjemmesiden. Stregkoden viser en norsk film. Det handler om filmen The day the earth stood still. Der har jeg en fra 1951 på Blu-ray. Den kan ikke findes, da stregkoden vises som norsk udgave af den ny-indspillet.

Anyhow.?
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu