recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag: Nyt subforum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForslag: Nyt subforum

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
beddemiz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Emne: Forslag: Nyt subforum
    Sendt: 16-Maj-2011 kl. 12:22
Hej

Jeg er en ivrig bruger af dette forum, og synes det indeholder alt hvad en hifi og gadget nørd skal bruge. Noget jeg dog har opdaget er at der kommer mange emner der omhandler indkøb af diverse ting, alt fra telefon, receiver, højtallere osv. (Har selv lige oprettet en sådan tråd i mobil forummet). Kunne man ikke evt. lave et subforum hvor man kunne oprette et emne, med f.eks. overskriften "Sennheiser HD 457" og så kunne folk komme med deres erfaringer med produktet, og evt. også det sted den kan findes billigst. Så kan man også søge på dette forum hvis man selv overvejer dette produkt, og de forskellige andre subforummer bliver ikke spammet med en masse af disse tråde. 

Det er ikke fordi jeg er imod disse tråde og opretter dem da også selv, men de fylder meget og det er svært at kategorisere dem når man selv søger efter erfaringer. Vil heller ikke mene det høre under anmeldelse, da jeg mener at det der giver mest hjælp er erfaringer fra folk som bruger det i dagligdagen, og ikke udelukkende vurdere produktet udfra faste kriterier. 

Men hvad siger i, er det helt absurd at lave et subforum til det? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu