recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana PZ80: Firmware update, reset til fabriksindst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana PZ80: Firmware update, reset til fabriksindst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana PZ80: Firmware update, reset til fabriksindst
    Sendt: 17-Maj-2011 kl. 10:46

Hejsa

Jeg har nogle lydproblemer med min yousee boks, og da jeg ringede til support fik jeg (forventeligt) standardsvaret: Opdater firmwaren på dit TV og gendindlæs fabriksindstillinger - selvom jeg forklarede at mit TV er tilslulttet en videoprocessor (DVDO Edge), som sender signalet videre til min surround receiver og det således ikke er TVet, der håndterer lyden.

Selvom jeg absolut ikke regner med at det gør nogen forskel, tænkte jeg, at jeg da for lige at tækkes supporteren ville give det en chance.

Nu kommer vi så til mine spørgsmål:

Er det muligt for mig at opdatere firmwaren på mit Panasonic TH42PZ80EA TV? Findes der overhovedet en offentligt tilgængelig opdatering til mit TV?

Jeg fik kalibreret mit TV af Otto, så hvad sker der med kalibreringsindstillingerne hvis jeg resetter til fabriksindstillinger?

På forhånd tak

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2011 kl. 10:52
så vidt jeg ved. er der slet ingen  firmware til dit tv
mener først der kom nogen til en g10
kalibreringsindstillingerne forsvinder ved en reset

Jeg har nogle lydproblemer med min yousee boks
hvis det ikke er dit tv som håndterer lyden
så må problemet ligge et andet sted, end dit tv




Redigeret af xcardman - 17-Maj-2011 kl. 10:53
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu