recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samme app på flere iDevices... hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamme app på flere iDevices... hvordan?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Direkte link til dette indlæg Emne: Samme app på flere iDevices... hvordan?
    Sendt: 23-Maj-2011 kl. 16:46
Jeg har en iPad2 og en iPad Touch tilknyttet min iTunes konto - og det er lykkedes mig at få samme apps installeret på de to enheder. Dette sker via min HJEMME-pc. 
 
Men i dag har jeg fået en iPhone på mit arbejde og har sat den op med iTunes på min ARBEJDS-PC, men med SAMME iTunes-konto som for min iPad2 og iPod Touch. Når jeg så tilslutter iPhonen til min arbejds-pc - og iTunes åbner med min konto - får jeg ikke umiddelbart adgang til de mange apps jeg har købt og downloadet til mine øvrige iDevices... men det skal måske heller ikke forvente? Er løsningen bare, at tilslutte iPhonen til hjemme-pc'en og få apps synkroniseret derfra? (Underforstået: Apps ligger 'gemt' et eller andet sted på pc'en og ikke i en 'sky' som iTunes-kontoen er koblet op på lige meget hvilken pc man måtte hvilke åbne iTunes fra?).
 
Håber ovenstående giver lidt mening!
 
/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2011 kl. 17:28
Hvis du logger ind på enheden med et eksisterende iTunes konto kan du hente allerede købte apps igen uden at betale igen ( den siger det lige efter bekræft køb at du allerede har købt. Denne app og du kan hente den gratis igen
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu