recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larskbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2005
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector
    Sendt: 18-Februar-2006 kl. 08:34

Hej har et 12 år gammelt B&O fjernsyn og en pio 433. Ville jeg have glæde af at købe en selector? og hvis jeg købte en, kunne jeg så frit vælge hvad for en Champions league kamp jeg ville se når jeg har købt kortet til selector.

Mvh. Lars.

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 08:41

Hej.

Om dit 12 år gamle TV kan udnytte det bedre billed på en Selector, kan jeg ikke svare på, men du kan helt sikkert få bedre optagelser på din recorder. De optagelser du vælger at gemme på DVD vil klart se bedre ud på dit næste tv.

Selv B&O holder ikke evigt

m.v.h.

ps: fodbold er SLET ikke mig!



Redigeret af sommelle
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af larskbh larskbh skrev:

 Ville jeg have glæde af at købe en selector? og hvis jeg købte en, kunne jeg så frit vælge hvad for en Champions league kamp jeg ville se når jeg har købt kortet til selector.

 Du vil kun kunne se de kampe der sendes på et givet tidspunkt. De fleste sendes på Canal+ og Sport, samt de 3 ekstra kanaler de har på Selector, og de bruges efter behov.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
larskbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2005
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 10:51

Jeg kan ikke vælge dagens kamp men kun se den de sender til alle uden selector?.

Mvh. Lars.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af larskbh larskbh skrev:

Jeg kan ikke vælge dagens kamp men kun se den de sender til alle uden selector?.

 Den må du lige uddybe lidt nærmere, for at se Canal+ skal du bruge Selector, for at se de kampe der også sendes på TV3 og 3+ behøver du den ikke.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
larskbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2005
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 11:29

Jeg har mellem pakken fra TDC og kan se Tv3, når der så er Champions League siger de, at hvis man har en selector kan man vælge hvad for en kamp man vil se. Hvis de viser Chelsea-Barcelona og jeg heller vil se Benfica-Liverpool giver selectoren mig denne mulighed.

Mvh. Lars.

Til top
JPED Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 12:51
For at kunne se fodbold skal du købe Canal + som ekstra pakke.  Uden ekstra pakker til Selectoren kan du kun se de kanaler som du også kunne se uden Selctoren. Dog i en væsentlig bedre kvalitet.
Til top
damiendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 12:59

Er I sikre på, at I ikke misforstår noget her?

Canal+ og Canal+ Sport sender bl.a. Engelsk Premier League, mens det er TV3 og 3+, der sender Champions League.

Jeg har kabeltv og Selector og betaler for Canal+ som er Canal Digital - TV3 og 3+ er Viasat programmer, og det er Viasat, der har rettighederne til Champions League.

Ca. 10-20 min. før kickoff på kampdagene i Champions League, åbnes for kanalerne 148-155 (mener det er 8 stk.) på Selectoren - her er de kampe, der ikke sendes live på TV3/3+.

Synes det lyder mystisk, hvis et Canal Plus abonnement skal afgøre om man kan se Viasat-programmer.

MEN jeg har før misforstået ting, så det skal da ikke udelukkes at jeg har gjort det igen

Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 13:04

larskbh.
Du har helt ret. Man kan selv vælge hvilken kamp man vil se med en Selector. Der kræves ingen ekstra pakke eller noget dog kræver det at du har TDC's mellem- eller fuldpakke.

Læs mere her

 

EDIT: Der kom DamienDk i forkøbet. Men han har altså også ret



Redigeret af Maria
Mvh Maria
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu