recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Safari+itunes+mail osv lukker ned
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSafari+itunes+mail osv lukker ned

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tusse2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Safari+itunes+mail osv lukker ned
    Sendt: 07-Juni-2011 kl. 23:34

Hej..

min ipad lukker ned, når jeg prøver alle de ovenstående ting(d.v.s den går tilbage til 'startskærm'). Har prøvet at opdatere, reboote, fjerne programmer, tabe den på gulvetWink
men ingenting virker.Det skete ironisk nok, da jeg sad og læste om æble-nyhederne fra igår.
Håber der er nogen der kan hjælpe..?
 
morten
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2011 kl. 08:33
har du prøvet at genstarte de programmer der giver dig problemer... dobbeltklik på homeknap og hold fingeren på programmet i bundlinien til det røde kryds kommer hvorefter du klikker på krydset så programmet lukker ned.. dette gør du med de programmer der volder dig problemer og ser om det skulle hjælpe... ellers vil næste skridt være en hard reset.. og næste skridt igen.. at gendanne iPad
Mvh

René
Til top
tusse2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2011 kl. 21:18
Hej.
 
nu har jeg prøvet at fjerne programmer+ slette alt og derefter gendanne ipad..men problemet er stadig det sammeCry
 
nu må jeg gå den tunge gang, til en forhandler med den. den er købt i holland, men garantien dækker vel stadig, når den er under 1 år gammel?
 
morten
 
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2011 kl. 21:38
Prøv evt applesupport først det kan være de hjælper dig
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu