recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPad, airport Express og mobilt internet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIPad, airport Express og mobilt internet?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chrols Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Juni-2011
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: IPad, airport Express og mobilt internet?
    Sendt: 13-Juni-2011 kl. 22:08
Hej

jeg sidder her med min nye iPad 2 m. 3G, og har fået min ligeså nye airport Express til at spille musik via anlægget. Så langt så godt.
Men så kan jeg ikke samtidigt komme på nettet via mobilt bredbånd (som er min eneste internet fobindelse)???
Det er først når jeg slukker for wifi eller forbindelsen til airporten, at jeg igen kan komme på?

Hvordan kan jeg sætte mobilt bredbånd til default internetfobindelse eller noget tilsvarende, så jeg kan høre musik eller eksempelvis streame radio til anlægget via airporten og samtidigt være på nettet??

På forhånd tak
Til top
LasseEN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juni-2011
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 19:44
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 20:07
Hvis din 3G router også opretter det trådløse netværk i hjemmet, kan du vel blot sætte din AirPort Express til at "udvide" dette netværk? Der er en guide til det hvis du går ind i programmet Airport-værktøj på din PC eller MAC.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu