recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wimp - Offline indhold virker ikke!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWimp - Offline indhold virker ikke!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Wimp - Offline indhold virker ikke!
    Sendt: 01-Juli-2011 kl. 07:42
Jeg kan ikke længere autorisere min iPhone eller iPad til offline indhold. Når jeg prøver på det får jeg beskeden: "Autorisering af offline indhold til denne enhed mislykkedes. Deautoriser venligst en anden enhed og prøv igen."

Hvad kan jeg gøre ved det? Wimps kundeservice besvarer ikke mine emails. Prøver jeg at bruge wimp fra hvilken som helst android enhed er der ingen problemer. Jeg har selvfølgelig nyeste version af iOS og Wimp.
But did you die?
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 07:49
Dette er ren spekulation fra min side, men da du får beskeden "Deautoriser venligst en anden enhed og prøv igen" kunne det tyde på at der er en grænse for hvor mange enheder du kan autorisere fra samme konto og at du har nået denne grænse?

Prøv at deautorisere en af dine Android enheder og prøv så igen fra enten din iPhone eller iPad.

Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 07:53
Man kan ikke deautorisere android enheder - Det sker automatisk. Desuden opstod problemet før jeg havde testet det på android.
But did you die?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu