recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor hvisker de i DTS??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvorfor hvisker de i DTS??

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
McNeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2011
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2011 kl. 22:19
akustikken er ikke den fedeste her nej.. Men igen som sagt, det er kun når der er tale om Bluray film, så jeg vil prøve at skaffe en centerhøjtaler og se om det ikke hjælper lidt på det..
 
Ligger f.eks. lige nu og ser Solomon Kane, og sværdene der rammer hinanden er højere end når de råber til hinanden.


Redigeret af McNeil - 02-August-2011 kl. 22:20
Til top
Maldestra Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-August-2011
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 21:35

Det er muligt det bare er Ringenes Herre Blu Ray'sne der er problematiske.

Jeg har indtil for nyligt kun haft 2.1 lyd når jeg har set film og det har aldrig været problematisk (ved ikke om min receiver har fordelt centeren på L/R, men dialog har hvertfald aldrig været et problem)
 
Men da jeg fik fat i Ringenes Herre (Extended version) kunne jeg slet ikke høre dialogen tydeligt nok, så måtte hive min højre computer højttaler ud :P
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2011 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af Maldestra Maldestra skrev:

Det er muligt det bare er Ringenes Herre Blu Ray'sne der er problematiske.

Jeg har indtil for nyligt kun haft 2.1 lyd når jeg har set film og det har aldrig været problematisk (ved ikke om min receiver har fordelt centeren på L/R, men dialog har hvertfald aldrig været et problem)
 
Men da jeg fik fat i Ringenes Herre (Extended version) kunne jeg slet ikke høre dialogen tydeligt nok, så måtte hive min højre computer højttaler ud :P
 
Det er ikke fordi den står til 7.1 men du "kun" har 5.1 setup? jeg har en "host-host" udgave af ovenstående og den afspiller med 7.1 lyd men jeg har kun 5.1
Til top
Maldestra Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-August-2011
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2011 kl. 16:15
Nej for som jeg skrev har jeg kun 2.1 Smile
 
Men har fundet funktion på min forstærker hvor den sender lyden fra de 7 kanaler ud til L/R og subSmile


Redigeret af Maldestra - 07-August-2011 kl. 16:29
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu