recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af mid-range sennheiser hørebøffer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af mid-range sennheiser hørebøffer.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 15:45
Jeg ville klart gå efter et sæt AKG hifi-hovedtelefoner. Super bærekomfort og rigtig go' lyd.
Et alternativ kunne være et sæt Beyer.

M.v.h.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Er i totalt ligeglade med, at der skrives, at de skal kunne købes hos ProShop??

M.v.h.
Fuldstændig ligeglad.
Et par Superlux koster i underkanten af 200,- inkl forsendelse og spiller langt over niveau ifht prisen. Personlig har jeg droppet et par Sennheiser HD650 tilfordel for et på superlux 681.
Så kan trådstarter vel finde noget andet at bruge sit tilgodehavende på i proshop. Hvorfor købe et produkt et sted når man kan få noget langt bedre et andet sted til langt under den halve pris ??

Du forslår selv AKG og Beyer hvor hvis man skal op en bøf med nogenlunde anstændig lyd koster et stykke over 1000,- så måske skulle du lige give dig selv et reality tjek hvad angår gode forslag.
Til top
dysterland Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 17:49
Men skulle jeg tage et sæt, som kan købes hos Proshop, ville jeg nok vælge nogle AKG.
HTPC, V-DAC, Nakamichi CA-5E II, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980

Hififorfolket.dk
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Er i totalt ligeglade med, at der skrives, at de skal kunne købes hos ProShop??

M.v.h.
Fuldstændig ligeglad.
Et par Superlux koster i underkanten af 200,- inkl forsendelse og spiller langt over niveau ifht prisen. Personlig har jeg droppet et par Sennheiser HD650 tilfordel for et på superlux 681.
Så kan trådstarter vel finde noget andet at bruge sit tilgodehavende på i proshop. Hvorfor købe et produkt et sted når man kan få noget langt bedre et andet sted til langt under den halve pris ??

Du forslår selv AKG og Beyer hvor hvis man skal op en bøf med nogenlunde anstændig lyd koster et stykke over 1000,- så måske skulle du lige give dig selv et reality tjek hvad angår gode forslag.

Aim: Fuldstændig enig, kunne ikke have udtrykt det bedre - hvor er vi også henne hvis man i sådan et forum ikke kan anbefale og bekræfte et alternativt der koster næsten gratis, et alternativt som trådstarter måske har overset eller slet ikke kender til.....
Til top
smokealot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2011
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:09
har læst et par reviews om superlux 681, og ja, det ser godt nok ud til at være god bang for the buck man får der.
http://gdgt.com/superlux/hd681/reviews/408/

Jeg er dog lidt usikker hvad angår komfort på disse. Må nok erkende at jeg sætter komfort lidt højere end lyd kvali. Men til den pris, er det vel bare at bestille et sæt og prøve dem.
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:13
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:14
Bestiller du dem over nettet er der jo 14 dages returret på dem. Det mener jeg gælder i hele Europa.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:19
Mht. til komforten, så vil de sikkert klemme lidt første gang du prøver dem, men find et eller andet rigtig bredt de kan stå i spænd i et par dage så bliver de faktisk helt iorden at have på, alternativt kan man også købe veluorpuder til AKG som passer på, hvilket lige giver dem det sidste skub op af komfortrange stigen. 

Selv synes jeg også at være lidt sart med hvad jeg sætter på hovede, men synes ikke superluxen er generene når først lige bøjlen er blevet lidt løsere.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Bestiller du dem over nettet er der jo 14 dages returret på dem. Det mener jeg gælder i hele Europa.
Stedet hvor man køber Superlux giver endda 30 dages returet http://www.thomann.de/dk/helpdesk_moneyback.html
Til top
smokealot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2011
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 16:32
Har bestilt dette fra thomann for 342 kroner
218865    SUPERLUX HD681
208718    AKG K-240/270/271 VELOUR POLSTER

Så må jeg se om jeg kan finde noget andet at bruge mit tilgodehavende ved SHG til.
Tak for råd
Til top
smokealot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2011
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2011 kl. 15:20
Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu