|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jeg har såmen haft en email kommunikation med trustpilot om dette. Det er derfor at jeg ved, at de ikke kan/vil gøre noget ved problemet. De har lukket øjnene for længst - og dækker det ind under at alle deres rapporter er troværdige. Men som det fremvises her, så er det ikke troværdigt. Men det vil de ikke høre på, og længere er den jo så ikke. Så er trustpilot bare heller ikke troværdige. /Lars Redigeret af Lars - 30-Juli-2008 kl. 23:55 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
yep korrekt... Lad os håbe at når vi er flere der taler negativt, så påvirkes de også af det...
Måske er det bare endnu en EB anmeldelse, hvor trustpilot trækkes ind i det omkring deres utroværdige rapporterings system.. For det er hvad EB helt sikkert kan finde ud af... Og især at getmore misbruger dem totalt.. |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Med 10.000 falske positive ... der påvirkes de ikke at de negative. Det har de sørget for. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, men som allerede nævnt: Getmore er den kloge, Trustpilot er den "dumme". Det er simpelthen fysisk umuligt at Getmore kan have den rating de har, aligevel så tror trustpilot blindt på eget system. Der er ikke andet at sige - end at så tror jeg ikke på trustpilot. For det de præsenterer for Getmore er et falsum. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Rating stammer egentlig fra edbpriser.dk og ikke vurderinger modtaget på trustpilot.dk . på trustpilot har de kun et par hundred...
Så jeg tror nærmere det er edbprisers "e-opinion" system som skal ses igennem for fejl.. det er helt klart muligt at spamme den "bedøm" funktion på deres side, så det er her selve problemet ligger, og hvor getmore har fundet "hullet". Nu mere man checker, nu mere ser det ud til at kun være getmore alene som står bag de falske anmeldelser.. Og så lige det, at trustpilot har valgt at samarbejde med edbpriser og bedømme dem for vurderingerne her. Tror vist at tråden er blev hijacket!... nå, sorry for det... Håber du får en ny hdd eller vinder sagen i 2010! |
||
![]() |
||
kylle_one ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Hvis man kigger på getmores bedømmelser på trustpilot så danner der sig et mønster:
Gælder for de seneste bedømmelser hvor der er givet 5 stjerner: Personen som har bedømt har ikke oplyst noget om sig selv og bedømmelsen er lavet samme dag som personen er blevet registreret bruger. Hvis personen har flere anmeldelser, så er der stor sandsynlighed for at postdanmark er den anden bedømte virksomhed. Hvis der er 3 bedømmelser så er der stor sandsynlighed for at den tredje virksomhed er en anden it-butik, som får en dårlig anmeldelse. Er der andre som kan få øje noget? Redigeret af kylle_one - 31-Juli-2008 kl. 00:31 |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Lige for en ordens skyld: Kravet om antistatisk pose står i mailen, eller i hvert fald i den mail, som jeg modtog d. 21/7 på en tilsvarende reklamation: Alle produkter, der modtages fra Getmore A/S indpakket i antistatisk materiale, skal ifald de returneres være indpakket i tilsvarende antistatisk materiale. Sker dette ikke, kan varen tage skade, hvilket kan resultere i bortfald af dine rettigheder. |
||
![]() |
||
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Problemet er lidt at det kan de skrive nok så mange gange i deres mail, det er faktisk (hvis reklamationen er berettiget) deres omkostning. Lidt off topic er jeg IGEN nød til at pointere at vi forbrugere sår som vi høster. Getmore og lignende forhandlere ville ikke holde 2 måneder hvis folk nu brugte deres sunde fornuft når de handlede. Når noget ser ud til at være for billigt set i forhold til andre der forhandler samme varer eller type varer, så er det faktisk også MEGET tit. |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||
![]() |
||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
|
Det eneste som stod angående at de ville betale fragten var dette her:
Returfragtbrev: Du skal derfor specifikt bede os sende et returfragtbrev til dig, hvis du vil have at vi skal dække returforsendelsen af din reklamationsvare. Der stod intet om at de ville sende en kasse/indpakning.Mht hvad der står på deres hjemmeside, så læste jeg ikke det, idet jeg får en monster lang mail med en masse betingelser, og de deri ikke henviser til deres hjemmeside. Så kan jeg jo kun gå ud fra at det er nok... |
||
![]() |
||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Det er tilsyneladende ikke første gang at Getmore har fiflet med deres bedømmelser, hvis altså det er tilfældet denne gang. Her er en artikkel hvori Getmores direktør indrømmer at have "Testet" sikkerheden hos Trustpilot ved at give sig selv en rigtig god bedømmelse. Jeg skal ikke nyde noget af at handle hos dem Om de har snydt denne gang skal jeg ikke kunne sige, men bare det at de har gjort det før er nok for mig.
Redigeret af Christian H - 31-Juli-2008 kl. 13:02 |
||
![]() |
||
jonasf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
|
getmore sender direkte links til alle kunder når varen er sendt til trustpilot det har jeg ikke oplevet med andre it butikker så de vil da få mange flere ratings en de andre.
prøv at gå ind på harddisk producenternes rma sider de yder heller ikke garenti hvis de ikke sendes i antistatisk pose. Må man spørge hvilket mærke der er tale om her? |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Det argument kan du bruge, hvis du efter at have modtaget mailen vil overbevise Getmore om, at de skal sende dig en antistatisk pose, før du kan returnere varen til dem. Du kan ikke bruge det som argument for at have returneret varen uden pose i strid med deres anvisninger. Her skal i stedet andre argumenter til, f.eks. at de har bevisbyrden for, at den manglende antistatiske pose har ødelagt varen. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |