|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
DVs at det er indbygget i grafikchippen. Men er ikke ordet på grafikkortet eller noget så man skal indi hardware for at få det til at virke. (eller bruge en ekster HDCP box på så det så vil virke)
|
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Dvs der skal mere end en firmware opdatering til for at få det til at virke?
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
En ny bios kunne måske gøre det.. Men det er måske ikke engang nok. for det bliver ikke klaret via software.
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
KAN man slet ikk på nogen måde få "rigtig" HDMI ud fra ens computer og tilslutte det en Plastma PV60 hvor BÅDE lyd OG billed er med i samme kabel??? er selv på udkig efter et, enten som grafikkort eller On-board på et Motherboard?? |
|
![]() |
|
![]() |
Jo man kan godt få nogle med Enten HDMI stik (hvor lyd kommer med) eller med DVI også HDCP hvor lyd ikke er med.. Ihvertfald dem jeg har set.. og søgt efter Nogle siger at ATI X1600 pro understøtter HDCP jeg ved ikke om det er korrekt, det har ihvertfald en HDMI port. og lyden kan flyttes med via HDMI porten. |
|
![]() |
|
![]() |
Denne skulle have begge dele.. både DVI og hdmi.. men jeg kan ikke se stikne om det så også passer at den har en HDMi eller om det bare er omformer fra DVI http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=247862
|
|
![]() |
|
![]() |
efter denne tråd http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18940&PN=1 &TPN=1 så er det grafikkort fra MSI med HDMI hvor det også kan overføre lyd. Så er det bare om det også har HDCP...... |
|
![]() |
|
bigbird ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Mange takker :)
Prøver at høre i den anden tråd, og helst i nVidia kort, da jeg er træt at Catalyst driverne :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |