|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 08-April-2009 kl. 15:07 |
Jeg har 2 skærme tilsluttet min HTPC. Jeg overvejer at købe et nyt gfx kort nærmere HD 4550 fra ATI, uden blæser osv. Det er bare med 1 x HDMI og 1 x DVI, det nuværende er med 2 x dvi, og så kører jeg lyd til reciever via optisk. Min ene skærm er en 17" som kun har dvi indgang så her skal jeg bruge dvi. Mit tv har HDMI og er tilsluttet min reciever Onkyo 605 med HDMI. Kan jeg kører HDMI fra PC til forstærker feks og have lyd med på det og kører dvi til den anden? Hvis jeg kører gennem min reciever, vil den så scallere det billed den får fra pc? Hvis det ikke er muligt, så må jeg vel købe en HDMI til DVI konverter og fortsætte som jeg heletiden har gjort :) Jeg kører udvidet skrivebord da jeg jo ellers ikke kan kører 2 forskellige opløsninger. |
|
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Nå fandt selv lige et 4650 som også er passiv og med 2 x DVI på, så ellers kan jeg vel bare købe det :) http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=482097&se archArea=&Soegeord= |
|
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |