|
Gider ikke høre mere om iPhone 5!! |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu skal du jo ikke forvente kritisk journalistik fra sitet her. Alt der kan skrabe kliks sammen ryger på - selv to rygter der modsiger hinanden på stort set samme tid. ![]() |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
NU GIDER JEG IKKE HØRE MERE OM "HANS Ø"............
Og derfor lader jeg være med at klikke på links og artikler der omhandler emnet
![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Nemlig! Lad være med at klikke på nyhederne, når der står fx: "Rygte: Apple-et eller andet" ud for... Eller så er der et "Applefrit site her: http://digitalt.tv/
|
||
![]() |
||
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
|
Haha, tænkte præcis det samme
![]() |
||
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
|
||
![]() |
||
PHN2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 142 |
|
Nej, hold nu op med jeres sarkasme. Trådstarter har lavet en genistreg ifht. at få al tale om Iphone til at stoppe
![]() |
||
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
|
||
![]() |
||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
|
Måske drejer det sig mindst lige så meget om frustrationer over tråde/nyheder omkring mobil telefoner, android, apple, tablets osv eller hvad ??
Personligt har jeg da flere glimrende sider jeg har brugt gennem årene for at finder debat omkring overstående emner, på samme måde som recordere engang var en glimrende side omkring av udstyr. Men som andre er inde på lad dog være med at klikke på emnerne og søg det du mangler andre steder der er mange glimrende av sider og forums derude. vh. zk
|
||
![]() |
||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
|
Redigeret af Kasper Jensen - 01-August-2012 kl. 15:49 |
||
![]() |
||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
|
I min optik har siden udviklet sig fra at være test af av udstyr og debat og nyheder om det samme, der sneg sig en enkelt gps ind i ny og næ. Nu syntes jeg den er præget meget af overnævnte, se f.eks bare nyheds trådene på forsiden og hvor mange % af den der handler om netop apple, android, google, nokia, microsoft.. osv osv.
Jeg siger ikke det er som noget negativt blot at siden har udviklet sig. Jeg mener siden her har haft status som etter over sider om netop av udstyr, nu er det nærmest bare lunkent vand imellem phone,tablet styresystems nyhedderne. Syntes det er lidt af en skam personligt. vh. zk.
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
For 5-6 år siden ( da jeg kom til) handlede sitet mest om KiSS DP-558 og problemerne til følge. Tiderne ændrer sig, heldigvis.
|
||
![]() |
||
|
Ja Beanie tignene ændrer sig.. og det er da skønt hvis det ændre sig til noget der interessere en mere end det forgående, men lige nøjagtig kiss dp 588 kan vel ikke komme som nogen overraskelse at der er emner on en recorder på dette site ?
Jeg kan da sagtens acceptere at tingene udvikler sig i retning af medier, streeming og dertilhørende udstyr. det er da også super spændene. Men samtidigt er det da en skam at onsite fladskærms test evt reciver shootout, surroud højttaler test, besøgs artikler osv osv... eller hvad der før har været fra de dygtige og spændene folk som har været/er tilklnyttet denne side. Det virker til det lige så langsomt drukner i det det samlede billede. Jeg har længe være glad for recordere.dk og købt mange ting ud fra test og debatter fra denne side men der bliver længere mellem dem. Men som jeg startede med at skrive så er der jo mange andre fine sider og forums som alternativer.
|
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
|
Jeg er i det store hele enig i hvad du skriver. Fokus her på siden har i den grad flyttet sig de seneste par år og siden er blevet bredere i valget af indhold og en hel del af debatten er flyttet ud på forsiden i kommentar rubrikkerne til forside artiklerne. Det kan være godt nok, men desværre består rigtig meget af forsidestoffet af reklameagtige indlæg og den ene apple vs. XXX efter den anden. Gaab siger jeg bare. - Det er ufatteligt at folk bliver ved med at bide på krogen. Desværre har det også betydet at der bliver længere og længere mellem snapsene i forhold til interessante forumdebatter. Jeg kigger ret ofte om der er nye interessante indlæg i forum. Måske er det mig der stiller andre krav end tidligere, men oftere og oftere lukker jeg for recoredere igen da der simpelthen ikke er sket noget interessant siden sidst. Jeg synes du har ret i at der er for meget "lunkent vand". Jeg tror det skyldes at recordere.dk forsøger at favene for meget på een gang. MVH
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
tvkartoffel: +1
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |