|
Gider ikke høre mere om iPhone 5!! |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Og -1 herfra.
Det er da bare fedt, at komme mere omkring.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Ja - det ER fedt, at komme vidt omkring.
![]() |
|||
![]() |
|||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
||
Jeg syntes det er fedt, at der er sådan en bred inddeling på forum. Har man interessen for AV udstyr og anden elektronik, så kan man herinde altid finde et forum som passer. Det er i mine øjne lækkert, at have alle ens interesser for elektronik samlet på et site.
|
|||
![]() |
|||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
||
Flemming det er da fedt at komme omkring, men hvis 25 ug af 30 nyheder består af emner om telefoner, tablets, styresystemer og retsager. Så vil jeg helt sikkert betegne det som ensporet.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
Hvis du tager over et år, så er det nok ikke 25 af 30. Der vil altid være perioder med mange, af en ting.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
||
@Flemming. Lige præcis. Apple har jo i lang tid været kendt for at opfinde "noget smart" som bare skaber røre i andedammen, så det er klart at mange sites vil være først med nyhederne op til en (berygtet) lancering. Desværre tror jeg ikke, de kan overgå lanceringen af Retina-skærmen, som fik ovenstående med på Æblevognen.
|
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
||
Bare vent til der - måske allerede næste år - kommer taktil feedback i skærme :-)
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
||
SIRI på dansk, ville give fornyet energi
![]() |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
||
+2 |
|||
![]() |
|||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
||
Ville så så reelt ikke være +1, når nu Flemming har -1? |
|||
![]() |
|||
||
Nemlig.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
||
Så får Flemming +1 af mig
![]() Jeg skal have den næste iPhone til samlingen. Redigeret af hansie - 02-August-2012 kl. 12:24 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |