recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gider ikke høre mere om iPhone 5!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gider ikke høre mere om iPhone 5!!

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 21:39
Og -1 herfra.
Det er da bare fedt, at komme mere omkring.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 22:35
Ja - det ER fedt, at komme vidt omkring.Thumbs Up Telefoner bruges jo til meget andet end blot at snakke i, og når de nu også kan kobles til diverse musikanlæg med mere, så ER der brug for et site som dette, der tager alt elektronisk sjov ind under én hat.
MEN-MEN-MEN... Når dét så er sagt, så synes jeg faktisk også, det er ved at være lige nok med diverse rygter på nyhedssiden - ikke kun om Apple, så stram op, recordere.dk!
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 09:29
Jeg syntes det er fedt, at der er sådan en bred inddeling på forum. Har man interessen for AV udstyr og anden elektronik, så kan man herinde altid finde et forum som passer. Det er i mine øjne lækkert, at have alle ens interesser for elektronik samlet på et site.
Til top
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2007
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZuluKongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 09:44
Flemming det er da fedt at komme omkring, men hvis 25 ug af 30 nyheder består af emner om telefoner, tablets, styresystemer og retsager. Så vil jeg helt sikkert betegne det som ensporet.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af ZuluKongen ZuluKongen skrev:

Flemming det er da fedt at komme omkring, men hvis 25 ug af 30 nyheder består af emner om telefoner, tablets, styresystemer og retsager. Så vil jeg helt sikkert betegne det som ensporet.

Hvis du tager over et år, så er det nok ikke 25 af 30. Der vil altid være perioder med mange, af en ting.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 10:04
@Flemming. Lige præcis. Apple har jo i lang tid været kendt for at opfinde "noget smart" som bare skaber røre i andedammen, så det er klart at mange sites vil være først med nyhederne op til en (berygtet) lancering. Desværre tror jeg ikke, de kan overgå lanceringen af Retina-skærmen, som fik ovenstående med på Æblevognen.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

@Flemming. Lige præcis. Apple har jo i lang tid været kendt for at opfinde "noget smart" som bare skaber røre i andedammen, så det er klart at mange sites vil være først med nyhederne op til en (berygtet) lancering. Desværre tror jeg ikke, de kan overgå lanceringen af Retina-skærmen, som fik ovenstående med på Æblevognen.

Bare vent til der - måske allerede næste år - kommer taktil feedback i skærme :-)
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 10:15
SIRI på dansk, ville give fornyet energi
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8680
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

tvkartoffel: +1

+2
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

+2

Ville så så reelt ikke være +1, når nu Flemming har -1?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

+2

Ville så så reelt ikke være +1, når nu Flemming har -1?
Nemlig.Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 12:24
Så får Flemming +1 af mig

Jeg skal have den næste iPhone til samlingen.

Redigeret af hansie - 02-August-2012 kl. 12:24
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu