|
Gider ikke høre mere om iPhone 5!! |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
||
+1 til nyheder + rygter.
|
|||
![]() |
|||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
||
Naaaa Apple er nu mere kendt for at få noget til at FREMSTÅ som noget nyt DE har lavet! De nakker bare fra andre og mange folk hopper i med begge ben. Jesus!
|
|||
![]() |
|||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
||
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre, hvad det er Apple påstår de har lavet som de ikke har lavet.. |
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
||
Jesus har nu ikke meget med det at gøre. Men som sagt var det deres Retinaskærm, der solgte mig. Senere er kommet iMessage ("SMSe" med bl.a. iPad er fedt) og iCloudbackup (fedt at kunne gendanne en mobil præcist som før. Bare min win7 kunne det samme). At Facetime så skulle genopfindes, var en fadæse.
|
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Vend den om - hvad har Apple opfundet?
|
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Nej, for +1 står for man er enig. At der er 2 som er enige og en som er uening betyder jo ikke at der kun er en som er enig. Hvad er det for en logik?
![]() |
|||
![]() |
|||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
||
Sandsynligvis. Men nu spurgte jo til hvad de har taget æren for. For mig bekendt har Apple ikke slået sig op på opfindelser, men derimod forbedringer af allerede eksisterende produkter. |
|||
![]() |
|||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
||
Rettet, må hellere starte egen tråd frem for at hijacke denne. vh. zk
Redigeret af ZuluKongen - 02-August-2012 kl. 20:49 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |