recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gider ikke høre mere om iPhone 5!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gider ikke høre mere om iPhone 5!!

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Så får Flemming +1 af mig

Jeg skal have den næste iPhone til samlingen.
Også +1 til Flemming herfra. Så står det vist 3-2 for at få nyhederTongue
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 13:00
+1 til nyheder + rygter.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

@Flemming. Lige præcis. Apple har jo i lang tid været kendt for at opfinde "noget smart" som bare skaber røre i andedammen, så det er klart at mange sites vil være først med nyhederne op til en (berygtet) lancering. Desværre tror jeg ikke, de kan overgå lanceringen af Retina-skærmen, som fik ovenstående med på Æblevognen.

Naaaa Apple er nu mere kendt for at få noget til at FREMSTÅ som noget nyt DE har lavet! De nakker bare fra andre og mange folk hopper i med begge ben.

Jesus!
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

@Flemming. Lige præcis. Apple har jo i lang tid været kendt for at opfinde "noget smart" som bare skaber røre i andedammen, så det er klart at mange sites vil være først med nyhederne op til en (berygtet) lancering. Desværre tror jeg ikke, de kan overgå lanceringen af Retina-skærmen, som fik ovenstående med på Æblevognen.

Naaaa Apple er nu mere kendt for at få noget til at FREMSTÅ som noget nyt DE har lavet! De nakker bare fra andre og mange folk hopper i med begge ben.

Jesus!

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre, hvad det er Apple påstår de har lavet som de ikke har lavet..
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 16:02
Jesus har nu ikke meget med det at gøre. Men som sagt var det deres Retinaskærm, der solgte mig. Senere er kommet iMessage ("SMSe" med bl.a. iPad er fedt) og iCloudbackup (fedt at kunne gendanne en mobil præcist som før. Bare min win7 kunne det samme). At Facetime så skulle genopfindes, var en fadæse.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre, hvad det er Apple påstår de har lavet som de ikke har lavet..

Vend den om - hvad har Apple opfundet?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 16:25

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

tvkartoffel: +1

+2

Ville så så reelt ikke være +1, når nu Flemming har -1?

Nej, for +1 står for man er enig. At der er 2 som er enige og en som er uening betyder jo ikke at der kun er en som er enig.

Hvad er det for en logik?Clown
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Vend den om - hvad har Apple opfundet?

Sandsynligvis. Men nu spurgte jo til hvad de har taget æren for. For mig bekendt har Apple ikke slået sig op på opfindelser, men derimod forbedringer af allerede eksisterende produkter.
Til top
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2007
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZuluKongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 20:42
Rettet, må hellere starte egen tråd frem for at hijacke denne.
vh. zk

Redigeret af ZuluKongen - 02-August-2012 kl. 20:49
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu