recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GIGABYTE GA-H77M-D3H med i3-2125 lyd via hdmi?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GIGABYTE GA-H77M-D3H med i3-2125 lyd via hdmi?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2007
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: GIGABYTE GA-H77M-D3H med i3-2125 lyd via hdmi?
    Sendt: 04-Juni-2012 kl. 16:27
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4143#ov

Jeg skal lige være helt sikker her, og proshop's support er ikke til meget hjælp.

Vi er vel enige om dette bundkort understøtter lyd via HDMI når den er sat sammen med en i3-2125 right?
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 16:40
Nu er jeg ikke nogen haj inden for hardware, men som regel er lyd altid understøttet igennem HDMI.
Især også hvis det er til 3D.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Jesper Keller Jesper Keller skrev:

Nu er jeg ikke nogen haj inden for hardware, men som regel er lyd altid understøttet igennem HDMI.
Især også hvis det er til 3D.
Multimedia Interface which provides up to 5Gb/s video transmitting bandwidth and 8-channel high quality audio all through a single cable.
det skriver gigabyte også
mvh
Mvh
Svsommer
Til top
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 18:14
Hade jeg også læst skulle bare lige være helt sikker, inden jeg brænder en pokkers masse penge af på et setup hehe :)
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 20:36
Er det til en HTPC og hvad har du tænkt dig at afspille lyd igennem AVR Reciever eller hva?
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 01:59
Hej Jesper,

I første omgang må jeg indrømme det bliver direkte via HDMI :)

Dog satser jeg på et højtaler sæt senere, bliver nok et pc baseret et Logitech Speaker System Z906, da jeg egentlig syntes lyden i forgangeren, var ganske acceptabel og det er en løsning til en rimelig pris.

Godt klar over det ikke lige regnes som highend sæt, men ja for mig er det en rimelig løsning i første omgang.
Til top
jeppejensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-August-2007
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeppejensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 10:00
Hmm gid jeg kendte det da jeg samlede min htpc for et par md siden, jeg har et ati 4550 til at sende lyden ud, og der faldt mit windows index 1,5 point i grafik da min i3@2125 yder noget bedre grafik, men skulle jo bruge 5.1 lyd ud.

http://www.edbpriser.dk/bundkort/gigabyte-ga-b75m-d3v-rev-10-id-6728914.aspx

Nå, man kan ikke vinde hver gang :)

Vil gerne hører om det bare spiller med sådan et mb
Samsung PS59D555, Samsung LE32S81BX, Mce7@64bit, Waoo 60/60
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 10:08
Det gør det ikke, HDMI 1.4 billlede til 3D Blu-rau og HDMI 8 kanals surround til AVR kan kun ske med mITX media bundkort der som Intels har en HDMI 1.4 og en Displayport udgang.

Jeg er i det mindste ikke bekendt med ATX bundkort som kan det samme som mITX bundkortene
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu