recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GIK Tri-Trap Bass Trap
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GIK Tri-Trap Bass Trap

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: GIK Tri-Trap Bass Trap
    Sendt: 19-April-2013 kl. 08:32
GIK Tri-Trap Bass Trap
Pris: 1000 DKK
GIK Tri-Trap Bass Trap

Fantastisk Bas absobenter, nogle af dem jeg har prøvet som bare virker.

Så har du problemer med bassen, eller bare kunne tænke dig en bedre og strammere bas kunne disse være løsningen.

De er pæne og velholdt, fra ikke ryger hjem samt ingen husdyr, farven er off-white.

Befinder sig i Solbjerg lidt uden for Århus.
Et sæt koster ca 2200-2500 danske kroner.

Meget nemme at placere da de kan placeres i hjørnet, og derfor ikke fylder så meget.

Salgs prisen er for begge.

Lidt beskrivelse fra producenten.

Many studios, home theaters and listening rooms make do with foam wedges in corners which are unattractive and far less efficient in sound wave absorption than acoustic panels. Our dedicated sound engineers have developed a more attractive and effective product – the GIK Acoustics TRI-TRAP.

The Tri-Trap is one of our most effective bass traps and takes up far less floor space. Constructed with a solid core, the Tri-Trap is freestanding and able to hold up to 50 pounds in weight. The Tri-Trap’s clean, professional design means it does not have to be mounted to the wall or corners and is stackable for floor-to-ceiling coverage.

The Tri-Trap, like all GIK Acoustics bass traps, was lab tested at the prestigious Riverbank Acoustical Laboratory and showed to have true effects at 50Hz and below. The Tri-Trap has been effectively designed to absorb more low end, but also does an excellent job of absorbing the high end, creating smooth sound absorption from 50 Hz to 5000 Hz. Installing our Tri-Traps will result in a beautifully balanced room that will suit even the most critical listener. Click HERE to view the product video.
Til top
SorenLynge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Marts-2013
Sted: Skanderborg
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SorenLynge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 08:43
Jeg er meget interesseret, og vil gerne kigge forbi og se dem.
Jeg bor i området, og kan kigge forbi i dag?
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2012
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 16:33
De er solgt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu