|
Gipsvæg og LG OLED Tv |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fordi den har fat bagpå. Dine skruer hænger kun i gipsen. Bruger skruen til at rette "knuden" ud igen, så den kan trækkes ud af gipsen igen. Som sagt bruges den af håndværkere når det skal holde ![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Men, det har dem i metal også? Hvorfor er de så ikke de bedste? En lastbil er god til at fragte et tungt læs (læs: tømrer og træloft)), men fordi den kan bære mange tons, er det ikke sikkert at det er den bedste til at hente to pakker køkkenrulle (læs: et let tv) i! Du skal passe på med at være så "klog", det sparker dig ofte bagi - her tænker jeg ikke mindst på tråde om opladning via USB, hvor du kastede dig ud i en elektronikdebat, vel at mærke i et emne du absolut ikke havde forstand på. Jeg siger ikke at Fischer GK er "de bedste", jeg fortæller om mine erfaringer og anbefaler dem, på grund af at de er lette at bruge, samt at jeg ved at de er veldimensionerede til opgaven - også selvom de kun skærer sig ind i gipsen. Havd er dine erfaringer med Fischer GK? Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Lige over Klaus
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Lige over hvad?
Jeg buldrer ikke ud med at nogen er "helt forkert på den", eller hvad der er "den bedste". Klaus Klaus |
||
![]() |
||
|
Nej det er svært at se egne fejl |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Måske..., jeg kan sagtens tage fejl (og indrømme det). Har du dokumentation/link for din påstand? Vi laver dele af forskellige plasttyper der hvor jeg arbejder og de kan normalt kun nedbrydes af UV-stråler (indenfor en relevant tidshorisont).
Redigeret af Pallec - 30-Oktober-2016 kl. 14:39 |
||
![]() |
||
|
Plast er et materiale der har udviklet sig til at være et af de vigtigste materialer og kan i mange tilfælde erstatte metal. Så nedbrydeligheden afhænger af plasttype. Se mere her: http://plast.dk/wp-content/uploads/2016/05/plastabz.pdf Redigeret af Kampus - 30-Oktober-2016 kl. 15:03 |
||
![]() |
||
mh67 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2015 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 20 |
|
Som håndværker har jeg skruet en del gips plugs i .
Expandet jet ville jeg aldrig satse på uanset om det er plastic eller metal. Expandet rosett fås i forskellig udgaver , alt efter 1 eller 2 lags gips. Det behøver ikke at være fra Expandet, men et lignende produkt. Og skal plugsen fjernes, skæres hovedet af, og plugsen skubbes ind i hullet. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ingen tvivl om, at Rosett'en er en udemærket plug. Den jeg nævner - metalplug'en kan dog stadig klare mere vægt/træk, eftersom den fordeler belastningen over en større del af bagsiden. M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Nu orker jeg ikke at nærlæse et dokument på 58 sider, så kan du ikke fortælle mig på hvilken side der står hvad der nedbryder plast, udover UV-lys? Jeg har skimmet det igennem og kunne ikke lige finde noget. |
||
![]() |
||
|
Det er ellers interessant læsning. Det står ikke ditekte, men plastik er ikke nedbrydeligt, hvilket også bevises af den kæmpe ø af plastik der befinder sig midt ude i Atlanterhavet. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
|
Først skriver du at nedbrydeligheden afhænger af plasttype.
Og nu at plastik ikke er nedbrydeligt. ![]() Din plastik Ø bliver ikke mindre men vokser pga mere affald som samles i havet |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |