|
Gives bort: 4 x filmplakater |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2014 kl. 12:28 |
Hej med jer,
Følgende 4 filmplakater kan afhentes u/b. Bor i KBH sv. ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af mtange - 14-Februar-2015 kl. 15:07 |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dem nupper jeg meget gerne, hvor kan de hentes ? og hvad måler de ?
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
Disse kan nu afhentes u/b, eller sendes på egen regning.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvis du kan finde en god måde at pakke dem sammen betaler jeg gerne portoen
|
|
![]() |
|
Hejsa, jeg har haft dem opbevaret i et rør, send mig en pm med adresse så får jeg dem skippet til dig.
Mvh Mikkel
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Er du sluppet af med dem ?
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |