|
Gives bort : Sony A1 OLED 55” *smadret panel* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2020 kl. 19:18 |
Hej,
Min søn har kylet en fjernbetjening ind i denne fuldstændigt suveræne skærm. Den er smadret - glasset i panelet er ødelagt. Har købt et andet for forsikringspengene. Jeg kan imidlertid ikke fatte, at man ikke kan lave sådan en skærm her igen. Derfor giver jeg den bort, til en der måske har lyst til at ofre, hvad det koster at få den lavet - hvis man kan det. Power fortalte mig, at et nyt panel formentlig koster 8000,- Det er ret billigt for en skærm i den kaliber her, vil jeg mene. Jeg fik ikke så meget i forsikringspenge, så jeg kunne desværre ikke selv få det gjort. Er der nogen, der vil afhente den? Ellers bliver jeg nødt til at smide den ud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |