|
Gives Væk: 2 stk OnePlus 2 Invite |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 17:49 |
Hej
Har modtaget 3 stk invites hvor jeg selv skal bruge den ene. krav til invite er minimum 200 post og nogenlunde aktiv herinde. |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil meget gerne ha en, tror dog ikke jeg har 200 post herinde
|
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
Det er ok :) send din mail på pb så får du en invite :)
|
|
![]() |
|
1 stk tilbage.
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Den vil jeg gerne have, hvis det er i orden med dig
![]() Sender dig en pm
|
|
|
|
![]() |
|
Så er begge invites sendt til ovensteånde medlemmer. håber vi bliver glad for vores nye tlf.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
der er flere invites her http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=133826&PN=49&title=Oneplus-One-invitationskde
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
jeg har en one plus one og er meget tilfreds med den, jeg afventer one plus 3 som snart udkommer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |