recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gives væk: B&O fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gives væk: B&O fjernsyn

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nicolait Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Januar-2016
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolait Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gives væk: B&O fjernsyn
    Sendt: 09-Februar-2017 kl. 20:36
Min nabo har fået et fjernsyn, som hun ikke ønsker alligevel, da det er for stort. Jeg har lovet at se om der var nogen der kunne bruge det herinde. 

Umiddelbare bud er, at det er et MX4000 enten på 28" eller 32". Der følger ingen manualer med.
Der mangler tuner til, hvis det skal kunne bruges til at se fjernsyn, så man skal enten have en dvb-c mpeg 4 eller dvb-t2 mpeg4 tunerboks til. 
Vi har ikke testet om det virker, da vi ikke har en tunerboks, så det skal man lige have i tankerne, hvis man vil have det, men det viser "myrekrig" og drejer frem, når man tænder det. 
Der mangler også en fjernbetjening til fjernsynet. 
Det befinder sig ved Forum st. i København, og afhentning er eneste mulighed. 

Opsummering: 
- Gratis 
- Model ukendt
- Ingen manual eller fjernbetjening
- Usikkert på størrelsen
- Vi ved ikke, om det virker 
- Skal bruge ny tunerboks
- Skal afhentes
- Forum st. i København 

Men udover ovenstånde er folk velkomne til at byde ind. Det er først til mølle. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu