|
Gives væk: Defekt Audio Pro Stereo One |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2014 kl. 13:18 |
Gives væk - OBS - kun til afhentning (da det pt. er adskilt).
Befinder sig 2990 Nivå. ![]() Audio Pro Stereo One komplet med højtalere, kabler og fjernbetjening. Købt billigt via DBA da sælger mente at skratten i den ene kanal nok stammede fra højtalerkablet. Kunne imidlertid konstatere at fejlen var i selve receiveren, og sansynligvis skyldes slidt udgangsrelæ. Har skaffet nyt originalt relæ, men har ikke evnet at lodde det gamle relæ ud, så det er ikke lykkedes at få det skiftet, og jeg kan således heller ikke verificere at skratten skyldes relæet, hvilket jeg dog har god grund til at antage. Lang historie kort: hvis nogen har energi og evner til at reparere dette anlæg får de et fantaskisk mini anlæg - læs om det her: Produktbeskrivelse: http://www.audiopro.com/sites/audiopro.com/files/expired_product_folders/en_stereo_one2005.pdf Anmeldelse: http://www.danstv.dk/images/test/01.pdf mvh Jens |
|
![]() |
|
celinder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2014 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej Jens
Jeg afhenter det gerne. Har en ven som er elektronik mekanikker. Plejer at sige han kan fikse ALT. :-) Hvornår passer det hvis jeg skal tage turen til Nivå ?
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Hej.
var desværre ikke hurtig nok ![]() |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
PM sendt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |