recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gives væk: Defekt Audio Pro Stereo One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gives væk: Defekt Audio Pro Stereo One

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gives væk: Defekt Audio Pro Stereo One
    Sendt: 28-August-2014 kl. 13:18
Gives væk - OBS - kun til afhentning (da det pt. er adskilt).
Befinder sig 2990 Nivå.

Audio Pro Stereo One komplet med højtalere, kabler og fjernbetjening.
Købt billigt via DBA da sælger mente at skratten i den ene kanal nok stammede fra højtalerkablet. Kunne imidlertid konstatere at fejlen var i selve receiveren, og sansynligvis skyldes slidt udgangsrelæ.
Har skaffet nyt originalt relæ, men har ikke evnet at lodde det gamle relæ ud, så det er ikke lykkedes at få det skiftet, og jeg kan således heller ikke verificere at skratten skyldes relæet, hvilket jeg dog har god grund til at antage.

Lang historie kort: hvis nogen har energi og evner til at reparere dette anlæg får de et fantaskisk mini anlæg - læs om det her:
Produktbeskrivelse:
http://www.audiopro.com/sites/audiopro.com/files/expired_product_folders/en_stereo_one2005.pdf
Anmeldelse:
http://www.danstv.dk/images/test/01.pdf

mvh
Jens

Til top
celinder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-August-2014
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér celinder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2014 kl. 15:52
hej Jens

Jeg afhenter det gerne. Har en ven som er elektronik mekanikker. Plejer at sige han kan fikse ALT. 

:-)

Hvornår passer det hvis jeg skal tage turen til Nivå ?
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Sted: Danmark
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2014 kl. 17:10
Hej.

var desværre ikke hurtig nok Smile men afhenter det hellere end gerne hvis #1 mod forventning skulle falde fra.

Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2011
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2014 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af celinder celinder skrev:

hej Jens

Jeg afhenter det gerne. Har en ven som er elektronik mekanikker. Plejer at sige han kan fikse ALT. 

:-)

Hvornår passer det hvis jeg skal tage turen til Nivå ?

PM sendt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu