|
Gives væk: DVDO fjernbetjening **KASSERET** |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2013 kl. 20:27 |
Min DVDO VP 50 er stået af, så nu har jeg en fjernbetjening i overskud, hvis nogen lige står og mangler. Skal afhentes. Befinder sig i København N. Redigeret af MaXer - 30-Maj-2017 kl. 21:48 |
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Suk! Dem ville jeg gerne have til bio'en herhjemme.
![]() Men kommer ikke til Nørrebro lige med det samme. Du kommer vel ikke til Sydsjælland eller Lolland any time soon?
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Desværre, kommer ikke lige på de kanter.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Dem vil jeg gerne aftage. Eller rettere min morbror men han kan ikke komme til computeren i øjeblikket så vil gerne reservere dem på hans vegne.
Mvh. Rasmus
|
|
![]() |
|
Ok, sender PB
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
super :)
|
|
![]() |
|
babamac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Herlev, Danmark Status: Offline Point: 259 |
Hvis det af en eller anden årsag går i vasken, så vil jeg gerne komme og hente Mr. Cage, har en veninde det er meeeega fan og kunne være den fedeste fødselsdagsgave!
|
|
![]() |
|
Der er en på venteliste allerede, men hvis begge skulle gå i vasken skal jeg nok sige til. Jeg holder tråden opdateret.
|
|
![]() |
|
Så er paphovederne afhentet!
|
|
![]() |
|
Nyt til salg - 2 stk lærredsplakater!
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Jeg vil gerne ha casablanca
|
|
![]() |
|
Jeg sender PB
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |