|
Gives væk: DVDO fjernbetjening **KASSERET** |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Gone With the Wind" stadig tilgængelig, kom frisk!
![]() |
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
|
op med sig
|
||
![]() |
||
|
Både Casablanca og Gone With the Wind er nu igen til salg. Tag begge for 80,- kr!
|
||
![]() |
||
|
God morgen alle sammen. Har tilføjet en del nyt!
|
||
![]() |
||
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
|
Vil du sende gone og casablanca hvis jeg betaler porto og evt. Emb. Bor i jylland og kommer ikke lige til øen før firma julefrokosten
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg vil egentlig helst undgå besværet, og eg har ikke pt. noget at pakke det ind i. Fragt vil koste 80/60 kr med/uden omdeling. Hvis ikke der kommer nogen der kan afhente, så kan vi nok godt finde ud af noget, hvis fragt-prisen ikke gør noget.
|
||
![]() |
||
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
|
Helt ok:-) jeg vil give 200,- for begge to, porto og besvær. Sig til hvis du får lyst
|
||
![]() |
||
|
Det lyder fornuftigt. Jeg giver det lige et par dage imens jeg prøvet at finde noget pap. Hvis ikke nogen kan afhente så er de dine.
|
||
![]() |
||
|
Tak:-)
|
||
![]() |
||
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
|
Så kommer jeg altså lige og ninjaer... jeg afhenter gerne de to lærredsplakater for 80 kr.
![]() |
||
![]() |
||
|
Men jeg synes soren_b's bud er fornuftigt ift. min dovenskab, så jeg har valgt at respektere at han kom først. Men tak for buddet.
|
||
![]() |
||
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
|
Det er bare helt i orden!
![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |