recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gives væk: DVDO fjernbetjening **KASSERET**
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gives væk: DVDO fjernbetjening **KASSERET**

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 15:02
Hej igen

Pengene blev overført i går men ved ikke om du har modtaget min PM.
I dag får jeg besked på at du ikke kan modtage flere PM når jeg vil sende en til dig:-)

/Søren

P.S. Jeg glæder mig til at modtage plakaterne
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Hej igen

Pengene blev overført i går men ved ikke om du har modtaget min PM.
I dag får jeg besked på at du ikke kan modtage flere PM når jeg vil sende en til dig:-)

/Søren

P.S. Jeg glæder mig til at modtage plakaterne

Det lyder godt, jeg holder øje med kontoen! Jeg har ikke modtaget pm, men jeg har fået slettet et par meddelelser nu. Jeg var slet ikke klar over at der lå så mange.

Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 18:29
Så røg lærredsbillederne! Og jeg fandt ud af at oplevelsesgaven kunne byttes, selv uden kvittering eller byttemærke, på oplevelsesgaver.dk! Så nu kan jeg få noget jeg gider i stedet! Smile
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2014 kl. 19:49
Opdateret
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 11:56
op
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 20:34
Vil gerne afhente begge: HDPlex IR-receiver til indbygning, inkl. MCE-remote i dagtimerne for 50,- pr. stk.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af trikker trikker skrev:

Vil gerne afhente begge: HDPlex IR-receiver til indbygning, inkl. MCE-remote i dagtimerne for 50,- pr. stk.
Der er kun én receiver til salg, jeg bruger selv den anden. Er du interesseret i bare én?
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 21:53
Ja det må jeg jo nøjes med.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:12
Super, afhentning kan først ske søndag, så hvis ingen byder over inden i morgen, lørdag, kl 20 så er den din. Kan du komme forbi søndag?
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:56
PM Sendt
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 11:42
Så blev IR-modtageren solgt. Virkelig ingen der kan bruge nogle gratis BD-covers? Det plejer der da ellers at være.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 12:36
Tak for en fin handel.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu