|
Gives væk: DVDO fjernbetjening **KASSERET** |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej igen
Pengene blev overført i går men ved ikke om du har modtaget min PM. I dag får jeg besked på at du ikke kan modtage flere PM når jeg vil sende en til dig:-) /Søren P.S. Jeg glæder mig til at modtage plakaterne
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Det lyder godt, jeg holder øje med kontoen! Jeg har ikke modtaget pm, men jeg har fået slettet et par meddelelser nu. Jeg var slet ikke klar over at der lå så mange. |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Så røg lærredsbillederne! Og jeg fandt ud af at oplevelsesgaven kunne byttes, selv uden kvittering eller byttemærke, på oplevelsesgaver.dk! Så nu kan jeg få noget jeg gider i stedet!
![]() |
|
![]() |
|
Opdateret
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Vil gerne afhente begge: HDPlex IR-receiver til indbygning, inkl. MCE-remote i dagtimerne for 50,- pr. stk.
|
|
![]() |
|
Der er kun én receiver til salg, jeg bruger selv den anden. Er du interesseret i bare én?
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Ja det må jeg jo nøjes med.
|
|
![]() |
|
Super, afhentning kan først ske søndag, så hvis ingen byder over inden i morgen, lørdag, kl 20 så er den din. Kan du komme forbi søndag?
|
|
![]() |
|
PM Sendt
|
|
![]() |
|
Så blev IR-modtageren solgt. Virkelig ingen der kan bruge nogle gratis BD-covers? Det plejer der da ellers at være.
|
|
![]() |
|
Tak for en fin handel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |