recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gives væk: gammelt skrammel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gives væk: gammelt skrammel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik S-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gives væk: gammelt skrammel
    Sendt: 28-Februar-2017 kl. 17:37
Jeg har ryddet op og fundet lidt gammelt skrammel der måske ikke virker (det burde det dog), og hvor dele kan mangle (det burde det dog ikke).

Med disse forbehold kan jeg ikke få mig til at tage penge for noget, så det kan frit afhentes på min adresse i Kbh NV (sendes ikke!).

PlayonHD! mini.

- HDD mount 3,5" til 5,25" bay inkl. kølefunktion.

- Component kabel 4m.

- Xbox 360 Webcam.

Først til mølle!

NB: Skriv i tråden, og IKKE i PM, så folk kan følge med i hvad der er gået.

Billeder: http://imgur.com/a/Sixyq

Redigeret af Henrik S-A - 05-Marts-2017 kl. 14:38
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2017 kl. 17:49
PlayonHD! mini. Tager jeg gerne
Til top
PHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2016
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2017 kl. 21:06
Skulle der hoppes fra henter jeg gerne playonhd mini
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik S-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 15:45
Jeg sender dig en PM.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik S-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 19:20
Jeg har ikke hørt fra mkirkelund, hvis han ikke svarer inden i morgen går den til PHH.
Til top
PHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 19:43
Jeg er klar bare sig til

Mvh
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 19:49
Hej Henrik.

Har først set nu du har skrevet. Det var mest for et sjovt hygge projekt, men det lyder til PHH kunne være mere interesseret end jeg, så giv du den bare til ham 😊
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik S-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2017 kl. 12:44
God stil :-)

PM sendt til PHH.
Til top
PHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2017 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af Henrik S-A Henrik S-A skrev:

God stil :-)

PM sendt til PHH.

Ja virkelig. har svaret PM
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik S-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2017 kl. 14:39
Stadig et par ting tilbage til gratis afhentning!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu