|
Gives væk: gammelt skrammel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik S-A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2017 kl. 17:37 |
Jeg har ryddet op og fundet lidt gammelt skrammel der måske ikke virker
(det burde det dog), og hvor dele kan mangle (det burde det dog ikke).
Med disse forbehold kan jeg ikke få mig til at tage penge for noget, så det kan frit afhentes på min adresse i Kbh NV (sendes ikke!). - HDD mount 3,5" til 5,25" bay inkl. kølefunktion. - Component kabel 4m. - Xbox 360 Webcam. Først til mølle! NB: Skriv i tråden, og IKKE i PM, så folk kan følge med i hvad der er gået. Billeder: http://imgur.com/a/Sixyq Redigeret af Henrik S-A - 05-Marts-2017 kl. 14:38 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PlayonHD! mini. Tager jeg gerne
|
|
![]() |
|
PHH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2016 Status: Offline Point: 55 |
Skulle der hoppes fra henter jeg gerne playonhd mini
|
|
![]() |
|
Henrik S-A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
Jeg sender dig en PM.
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke hørt fra mkirkelund, hvis han ikke svarer inden i morgen går den til PHH.
|
|
![]() |
|
Jeg er klar bare sig til
Mvh |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hej Henrik.
Har først set nu du har skrevet. Det var mest for et sjovt hygge projekt, men det lyder til PHH kunne være mere interesseret end jeg, så giv du den bare til ham 😊 |
|
![]() |
|
God stil :-)
PM sendt til PHH. |
|
![]() |
|
Ja virkelig. har svaret PM |
|
![]() |
|
Stadig et par ting tilbage til gratis afhentning!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |