|
Gives væk: Toshiba Qosmio G30-161 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2012 kl. 20:44 |
Hej alle,
Jeg har en Tosiba Qosmio G30-161 http://tiny.cc/x56gpw som jeg ikke bruger og inden den ryger ud vil jeg høre om der er nogen der kan bruge den til noget fornuftigt. Den er godt brugt og mangler højre pile-tast. Den er uden harddiske (2 stk. 2,5") Maskinen er oprindeligt født som Windows XP Mediecenter og serienummeret følger med. Strømforsyning medfølger selvfølgelig. Den leveres uden batteri, da det er HELT færdigt og er røget ud på et tidspunkt. Maskinen har fantastiske højttalere og jeg har endnu ikke selv hørt bedre i en bærbar. Sidder og skriver på en nyere HP med JBL-højttalere og de kan slet ikke hamle op med den. Derfor er maskinen ideel et sted, hvor den bare skal stå stationært og fungere som film-fremviser f.eks. Det gør den ganske glimrende. Kort opsummering. Qosmio uden batt., uden HDD´er men med strømforsyning. Der er installeret 2,5 GB ram mener jeg. Den kan IKKE køre Windows 7. Jeg har i hvert fald ikke kunne finde RAID-drivere som den vil æde. Ved installation af nyt OS skal der benyttes et USB-Floppy-drev, som kan lånes af mig, hvis ikke man lige selv har et. Alle drivere kan stadig downloades på Toshibas side. Den kan hentes i Espergærde eller Valby efter aftale uden nogen form for garanti eller anden mulighed for at brokke sig ![]() Nogen der vil have den? Mvh. Kristian ![]() |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil da gerne hente i valby på et givent tidspunkt !
Venligst Lennart |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fint Lennart :) Den kan hentes indtil på torsdag i valby og så først igen efter nytår, da jeg holder ferie. Bare skriv, hvad der passer. Det er tæt på Toftegårds Plads. Mvh. Kristian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |