recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gives væk: Toshiba Qosmio G30-161
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gives væk: Toshiba Qosmio G30-161

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gives væk: Toshiba Qosmio G30-161
    Sendt: 17-December-2012 kl. 20:44
Hej alle,

Jeg har en Tosiba Qosmio G30-161 http://tiny.cc/x56gpw som jeg ikke bruger og inden den ryger ud vil jeg høre om der er nogen der kan bruge den til noget fornuftigt.

Den er godt brugt og mangler højre pile-tast. Den er uden harddiske (2 stk. 2,5")
Maskinen er oprindeligt født som Windows XP Mediecenter og serienummeret følger med. Strømforsyning medfølger selvfølgelig.

Den leveres uden batteri, da det er HELT færdigt og er røget ud på et tidspunkt.

Maskinen har fantastiske højttalere og jeg har endnu ikke selv hørt bedre i en bærbar. Sidder og skriver på en nyere HP med JBL-højttalere og de kan slet ikke hamle op med den.

Derfor er maskinen ideel et sted, hvor den bare skal stå stationært og fungere som film-fremviser f.eks. Det gør den ganske glimrende. 

Kort opsummering. Qosmio uden batt., uden HDD´er men med strømforsyning. Der er installeret 2,5 GB ram mener jeg.

Den kan IKKE køre Windows 7. Jeg har i hvert fald ikke kunne finde RAID-drivere som den vil æde.
Ved installation af nyt OS skal der benyttes et USB-Floppy-drev, som kan lånes af mig, hvis ikke man lige selv har et. Alle drivere kan stadig downloades på Toshibas side.

Den kan hentes i Espergærde eller Valby efter aftale uden nogen form for garanti eller anden mulighed for at brokke sig Big smile

Nogen der vil have den?

Mvh.
Kristian

Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 23:08
Vil da gerne hente i valby på et givent tidspunkt !
Venligst
Lennart

Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Vil da gerne hente i valby på et givent tidspunkt !
Venligst
Lennart

Fint Lennart :)
Den kan hentes indtil på torsdag i valby og så først igen efter nytår, da jeg holder ferie.
Bare skriv, hvad der passer.
Det er tæt på Toftegårds Plads.

Mvh.
Kristian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu