recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Glashylde fra Ilva (til projektor)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGlashylde fra Ilva (til projektor)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pinkfloydhomer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-September-2006
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Glashylde fra Ilva (til projektor)
    Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 14:32
Jeg købte for 5 års tid siden en glashylde med aluminiumsophæng i Ilva, efter anbefaling af en person fra dahf.dk. Hylden bliver brugt som projektorhylde for min Sanyo Z3.

Jeg overvejer at købe en ny projektor som vejer 7,5 kg istedet for de 4,5 kg som Z3 vejer. Spørgsmålet er om hylden kan bære det?

Jeg kan ikke umiddelbart finde hylden på Ilvas hjemmeside, så jeg ved ikke om de sælger den mere. Er der nogen der kan huske hylden og især hvor meget den kan bære? Er der nogen der har erfaring med at stille 7,5 kg på den?
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 15:14
Er det hærdet glas?

Du kan prøve at sætte nogle bøger på som vejer 10 kg. over natten - kan den det burde den sagtens kunne klare 3/4 af lasten
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 15:33
Jeg vil mene det kommer an på tykkelsen af glaspladen, og hvordan den er sat i væggen ? Er det noget der understøtter pladen, eller bare sådan nogle små holdere ? 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu