recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Glæd jer til Prison Break
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGlæd jer til Prison Break

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Emne: Glæd jer til Prison Break
    Sendt: 15-Januar-2006 kl. 01:20

Vær klar med fingeren på REC, når denne serie rammer DK. MTG har tilsyneladende købt rettighederne, så mon ikke den kommer til efteråret på TV3?

http://www.fox.com/prisonbreak/

Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2006 kl. 14:13
Prison Break kommer på dansk TV3 allerede dette forår.
Til top
panzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 08:51

I Norge er den allerede igang, jeg så en trailer for et afsnit da jeg var på skiferie. Det kløede lidt i fingeren for at tænde fjernsynet..... alle gode ting kommer til den som venter

 

Sony RDR-HX710
Til top
Prepsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 13:48

Er der virkelig stadig nogen, der ser TV3? Ikke nok med, at man skal finde sig i reklamer flere gange i løbet af en film, man skal også finde sig i diverse "lysaviser" øverst og nederst på skærmen om, hvad TV3 kunne tænke sig at vise i den nærmeste fremtid.

Nej, jeg er holdt op for længe siden med at se TV3 - og jeg lever egentlig lige så lykkelig (eller mere) som før.........

Nå, det var nok et andet forum, men jeg kunne ikke lade være når 2 ud af 3 indlæg nævner TV3.

 

Mvh

Prepsi

Til top
Kjeldbjerg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Middelfart, DK
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 14:05
Prison Break er en fed serie, det bliver rigtig godt når sæson 2 kommer igang
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Prepsi Prepsi skrev:

Er der virkelig stadig nogen, der ser TV3? Ikke nok med, at man skal finde sig i reklamer.... før.........



Mvh


Prepsi



Nu skriver du jo i et recorder-forum, og der må man formode at folk har fundet ud af at bruge funktionen "Time-Shift"

CLAUS
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 16:44

Oprindeligt skrevet af Prepsi Prepsi skrev:

Er der virkelig stadig nogen, der ser TV3? Ikke nok med, at man skal finde sig i reklamer.... før.........

Oprindeligt skrevet af claus64 claus64 skrev:


Nu skriver du jo i et recorder-forum, og der må man formode at folk har fundet ud af at bruge funktionen "Time-Shift"

Brug af en recorder gør TV3/3+ langt mere udholdeligt at se; enten ser jeg udsendelserne så meget forskudt at jeg kan springe reklameblokkene over, eller også (for film) venter jeg til udsendelsen er færdig optaget, og så klipper jeg reklameblokkene væk før jeg ser filmen.

Lysaviserne er dog ufattelig irriterende, og TV2 Zulu har lidt af det samme med kæmpestoro logos i alle udsendelser i løbet af visse uger, når de skal reklamere for sig selv.

SÅ STOP DET DOG!

Mit fjernsyn har nok konkurrence fra pc og internet i forvejen, så hvis man skal se reklamespots i selve billedet i form af kæmpelogoer eller lysaviser, så bliver tv udsendelser stille og roligt uinteressant for mig og sikkert mange andre.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Prepsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 09:57

"Lysaviserne er dog ufattelig irriterende, og TV2 Zulu har lidt af det samme med kæmpestoro logos i alle udsendelser i løbet af visse uger, når de skal reklamere for sig selv.

SÅ STOP DET DOG!

Mit fjernsyn har nok konkurrence fra pc og internet i forvejen, så hvis man skal se reklamespots i selve billedet i form af kæmpelogoer eller lysaviser, så bliver tv udsendelser stille og roligt uinteressant for mig og sikkert mange andre."

- lige præcis....

Redigeret af Prepsi
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 10:17

 

 Jeg tilslutter mig også den kritik, TV3, 3+, Kanal5 og andre hakkemadskanaler er totalt uinteresante. Det er godt at se en god film eller serie, men ikke for enhver pris. Nej tak til hakkemad. Til de kanaler, send dog reklamerne som på TV2 og deres kanaler, så vil der være langt større tilfredshed med jeres kanaler, hvis ikke så er jeg IKKE med. Jeg håber at det ikke bliver tilladt at sende reklamer på den måde når de kanaler kommer på DTT.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 20:35

Er reklamerne et stort problem når man har en hdd rec? (har ikke selv købt endnu)

Jeg synes de 16:9 fjendske a/r som de nævnte kanaler elsker at sende er langt værre. (Og der er TV2empæl ikke bedre).

Nu ved jeg jo tilfældigvis at Prison Break skydes af for fuld WS i Staterne. Det skal TV3 nok få klippet ned, og det kan selv den bedste rec ikke gøre godt igen.

Kjeldberg, der mangler faktisk 9 episoder af 1. sæson, så lad os lige få dem på banen inden næste.

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 21:15

Jeg er helt enig med bl.a. DrageMester, Radiomanden og Prepsi.

Det er hakkemad, spam og/eller hærværk! Og jeg er tvunget til at betale for det via huslejen i min boligforening.

Jeg kunne sagtens undvære TV3 og 3+ (der også har lovet os TTV - jeg har det på skrift - og aldrig givet os det) og al deres pan&scan i stedet for letterbox. Manglende eller groft afkortede end credits er også udpræget.

Kanal 5 er knapt så slemme og mere "kompatibel" med Intelligent Chaptering = de klipper mere genkendeligt for min Sony.

Men "En go' film uden afbrydelser" - det koncept ka' jeg li'.

Til mgmg: En HDD recorder gør det hele lettere, men optager jeg en lang film fra TV3 kan det let tage mig 5-8 min. at klippe den præcist til. Et jog/shuttle hjul på remoten og lidt hurtigere respons fra maskinen ville være skønt.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Carser Carser skrev:

Til mgmg: En HDD recorder gør det hele lettere, men optager jeg en lang film fra TV3 kan det let tage mig 5-8 min. at klippe den præcist til. Et jog/shuttle hjul på remoten og lidt hurtigere respons fra maskinen ville være skønt.

Ja det tager lidt tid at klippe ordentlig, og som du siger ville en hurtigere respons og jog hjul være skønt.

Men det er nu bedre end at sidde og blive udsat for 25-35 minutters hjernesmeltende åndsvage reklamer i løbet af en film, og så er det ovenikøbet de samme og de samme og de samme og de samme og de samme reklamer der kører hele tiden!

Hvad det så lige har med Prison Break at gøre har jeg desværre glemt.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu