|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Arh, det var måske osse lige at stramme den lidt |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Glædelig jul og godt nytår til jer alle her på recordere.dk MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Glædelig jul til jer alle :)
|
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Glædelig Jul og Godt Nytår!
|
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
|
Jeg vil da også lige benytte lejligheden til at sige: "God jul og godt nytår" til jer
allesammen ![]() |
||
![]() |
||
tvit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Jamen der skal da også lyde Glædelig jul og godt nytår fra undertegnet.
Tak for året der er gået, og for alle de hjælpsomme svar der er kommet herinde. Håber alle får lige de film og hårde gaver i ønsker jer ![]() Tror tråden med "Se hvad der kom i min postkasse" får mange input efter d. 24. Glædelig Jul |
||
m.v.h
John Winther |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Ellers laver vi en "Se hvad jeg fik i julgegave"-tråd... ![]() Jeg er tyvstartet i min hjemmebio-tråd... ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Glædelig jul og godt nytår herfra også :D
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() |
|
Og et ønske om en glædelig jul og et godt nytår skal også lyde herfra.
|
||
![]() |
||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Jamen oss lige et ønske om en glædelig jul og et godt nytår til alle brugerne
på recorder.dk herfra... |
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
|
Glædelig jul og godt nytår til jer alle her på recordere
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |