|
Glem det...svar fundet :-) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2012 kl. 16:46 |
Hej
Jeg har for kort tid siden taget en beslutning om at køre alt mit musik via Itunes og i den forbindelse har jeg taget min gamle Iphone 3g 16gb i brug igen efter en rep. af skærmen. For efterhånden laaang tid siden kom der en opdatering til disse Iphone 3g modeller, der gjorde at de blev væsentligt langsommere og f.eks et program som Navigon GPS'en blev meget lang tid om at starte op, og hvis nogen ringer mens programmet kører, så går det som regel helt i ged. Spørgsmålet er nu om jeg kan komme helt tilbage helt til start med tlf igen? Gerne uden at miste alt data? Den kørte noget bedre inden den opdatering (tror det var et generelt problem dengang det skete). Eller er der en anden bedre løsning? (og her tænker jeg ikke på at skifte tlf til en nyere model ![]() EDIT: Jeg har fundet et svar/løsning ![]() Redigeret af Schulz - 26-Marts-2012 kl. 18:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |