|
Gmail - Simply.com IMAP udfordringer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kvaaen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2021 kl. 11:49 |
Hej alle
Jeg har lige købt Pixel 5. På den er Gmail forudinstalleret. Jeg kan godt lide Gmail-appen og vil bruge den som min eneste mail-app. Jeg har 2 IMAP-mails på Simply.com. Men når jeg føjer kontiene til min Gmail-app, fungerer det fint. Men så snart jeg prøver at slette en e-mail i Gmail eller flytte den til en anden mappe, synkroniser den bare ikke. Når jeg sletter eller flytter en e-mail i Gmail og derefter går til min webmail på simply.com, er mails der stadig. Og næste gang jeg opdaterer Gmail-indbakken, vender mails bare tilbage. Hvad laver gør forkert? Jeg har fulgt retningslinjerne for at tilføje konti til Gmail
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor har du købt den henne og til hvilken pris ? Og virker 5h på den her i Danmark ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |