recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gmail - slette mails på PC vs App
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gmail - slette mails på PC vs App

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gmail - slette mails på PC vs App
    Sendt: 06-December-2022 kl. 16:58
Slettede alle mine mails i min indbakke på Gmail på min PC. Men når jeg nu åbner min Gmail app på min iPhone, så er intet slettet i indbakken?? Hvorfor ikke? Stern Smile
Til top
nicoleise Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2022
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicoleise Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 17:29
Hvilken protokol er PC og mobil opsat med (kan være forskellige), POP3 eller IMAP? Smile
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 21:15
Ingen anelse Disapprove
Til top
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 21:31
Kan det være sync tiden, altså hvor hurtigt/ofte din mail på telefone synces/opdateres ?
Samsung QE75Q9FN / BenQ W1070 / 110" Lærred
VU+ 4K Zero / HTPC NUC / Synology NAS 2415+ / PS4 Pro
Yamaha DSP5 / Yamaha NS700 5.1 Speaker Setup / ButtKicker LFE Kit


Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2009
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 00:04
Prøv at slå Conversation View fra og til under indstillinger i Gmail app’en på din iPhone.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu