|
God billig projektor til PS4 |
Besvar |
Forfatter | |
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Februar-2016 kl. 17:13 |
Jeg har en drøm om at sætte lærred og projektor op som ungerne kan bruge til deres PS4. Det skal ikke være det dyreste og må gerne være brugt. nogle input ?
|
|
Nicolait
Bruger Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du en ide om prisleje? Det kunne være en Optoma HD50 til omkring 10k? Den er faktisk rigtig lækker til prisen.
Eller skal den være billigere? Lærredmæssigt har jeg selv købt et lærred hos qualityscreen. Det hed vist cypher eller cyber. Det er jeg meget godt tilfreds med. Jeg gav vist omkring 2k for det.
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke du skal bruge 3D så er denne god til prisen Du burde kunne handle 500kr af prisen
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig efter noget brugt Epson, BenQ eller lignende, kort sagt, dem som folk sælger, fordi de vil have noget større og bedre! Modellen må bare ikke være for gammel, for pæren skal jo helst have nogle timer i sig endnu. Lav lærred selv og spar nogle tusinde, og brug dem på projektor i stedet.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Kip James
Super bruger Oprettet: 14-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du navne på nogle anbefalede modeller fra nu f.eks Epson og Ben Q det kan betale sig at kigge efter? Ben Q modeller udover den W1070 som jeg kender.
|
|
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Epson EH TW 3200/3500 kan jeg varmt anbefale. rigtig gode og prismæssigt meget overkommelige.
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |