|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bo Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 05-Juli-2006 kl. 16:11 |
Hej alle Ville bare lige prale med en dims som for en gangs skyld lever op til hvad kassen lover. ASUS WL700ge er en lille pæn kasse, som har en 4 ports swithc, Wireless G gateway/adsl router, 160gb harddisk, indbygget Upnp Server, BT/HTTP/FTP download klient, ftp server/webserver/printserver/filserver. Hvis det ikke var fordi jeg har egen mailserver, kunne jeg fakstisk slukke en maskine. Relevansen her er at den har UPNP server indbygget, så devices som philips sla5500 / roku soundbridgre/dlink / pinnacle mediacentre etc bare kan kommunikere med det samme - go det virker sku. Jeg fik den til knap 2000 og det er altså inkl harddisk - så hvis i overvejer en NAS box, så får man meget mere med her. det var alt - spør bare løs |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Link please
|
|
![]() |
|
Bo Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Fed ting. Mangler efter min mening bare lige printserver.
|
|
![]() |
|
![]() |
Den har nu printserver... |
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Super sejt! Tak for heads up!
Web Serveren i den: was ist dass für ein dinges? Jeg er selv stor fan af asp ![]() /Martin |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du vil asp er du nødt til at have en anden box bagved - den kan ikke kun html - også noget php. Den har en indbygget Template-website som indeholder blog/gæstebog/fotoalbum - men interaktivt så besøgende kan lægge kommentarer. Jeg hoster selv et par sites derhjemme, så jeg bruger ikke den del - men det er meget sødt hvis man kan klare sig med det.
|
|
![]() |
|
![]() |
Lige et par ting mere... Der er også mulighed for at tilslutte web-cam og bruge det til overvågning. Dimsen har motion detection software og kan sende et billede per email hvis junior prøver at slukke den Download funktionaliteten er også fin - det kræver dog at man installerer asus download manager på sine pc'er - men så kan man bare højrebørge på et link og få dimsen til at hente - så ligger filen på NAS sharet når den er klar. Læs evt forumet på http://wl500g.info/ for mere tech spec
|
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Ah, sådan noget open-source gøgl ![]() ![]() Desuden har frøkenen derhjemme lige forbudt flere elektornik indkøb forløbigt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Zkii |
|
![]() |
|
Ziersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ja det virker jo som om det er en rigtig fed boks. Så er spørgsmålet bare lige, kan man få den med indbygget ADSL-modem? Det ville være fedt, fordi så kan jeg nemlig fjerne det modem man får fra sin udbyder???
|
|
![]() |
|
![]() |
hej Ziersen Det er en ADSL router - så du kan godt smide den anden ud |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Spændende produkt... Kan den købes herhjemme på nuværende tidspunkt? /Splinten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |