|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() |
|
Går ud fra at man kan køre helt alm. stereo ud også, da vi ikke har SR. |
||
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Nej, desværre koster Triax 409 meget mere andre steder. Jeg troede at jeg fandt den hos Netto-Sat til 499 kr., men den var bare ikke på lager. Hvad sagde de i butikken? Elgiganten har fortsat Triax 409 til salg online, så må og skal de have den på lager et eller andet sted. Du kan bestille den online til levering for 66 kr. i fragt. Vedr. antenne. Jeg er ikke ekspert, men ved dog lidt. Måske kan du få succes ved blot at tilslutte antennekablet og lave en kanalsøgning. Undertiden er modtageforhold sådan at én antenne rettet mod Hörby-senderen også kan fange dansk tv (afhænger af sendernes polaritet og position, og jeg tvivler på at det kan lade sig gøre i Lyngby). Er der kun en antenne, skal der bare gå et ubrudt antennekabel hele vejen. Med 2 antenner skal antennekablerne samles. Men det er muligt at du løber ind i problemer med forskellig signalstyrke fra de 2 sendere, så må fagfolk indover. Triax har en pjece om udstyr til digitalt tv, herunder om antenner, forstærkere, dæmpere etc. Klar til digitalt tv Redigeret af Vilhelm - 16-Juni-2010 kl. 08:48 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() |
|
Det er endt med at jeg har købt mig en Triax T405HD som er tilsluttet vores Samsung 22A455 LCD TV via HDMI kabel.
Desværre virker billedet som om der er et ganske svagt over hele billedet, og på fx. VM fodboldkamp har hvide trøjer et lyseblå skær over sig. Jeg har justeret som en gal på både TV og Triax, men både slør og blåstik er ikke til at komme af med. Hvad kan det skyldes? Er det kablet der ikke er godt nok? Redigeret af cwitt - 17-Juni-2010 kl. 21:36 |
||
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Det kan jeg ikke genkende. Min har et fremragende billede. Prøv med et andet kabel, og hvis ikke det hjælper, så prøv at få byttet boxen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |