recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God film til nyt udstyr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God film til nyt udstyr

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2020 kl. 19:29
Hej
Når jeg skal vise mit udstyr (Lyd på film) , ja så sætter jeg " We Were Soldiers" med Mel Gibson på . Den har en vild god lyd i forskellige helikopter og krigsscener. Og så synes jeg også det er en rigtig god film :-)
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2020 kl. 19:50
Tron Legacy: klip med hvor der bliver kørt motorcykler:

Baby driver, hele filmen

Man of steel - især i starten er der godt med smæk på.

Master of commander: muligvis mest til mændene i familien. Og hvis din kone bliver og ser hele filmen, så kan du jo sætte Magic Mike på til hende bagefter LOL

Sing - sjov historie og fin lyd når der synges. måske ikke så meget surround sound. 

Moana - husker den som sjov og god lyd med smæk på til tider.

Interstellar - hele filmen er super men især "takeoff" +  "warp hole" + "flodbølge" scenerne er der smæk på!

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2020 kl. 20:17
Master and Commander fra 9 minut. Du kan takke mig senere;). Den har et vildt lydspor
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2020 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej
Når jeg skal vise mit udstyr (Lyd på film) , ja så sætter jeg " We Were Soldiers" med Mel Gibson på . Den har en vild god lyd i forskellige helikopter og krigsscener. Og så synes jeg også det er en rigtig god film :-)
MVH

Fåes den i 4K/UHD??
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2020 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Master and Commander fra 9 minut. Du kan takke mig senere;). Den har et vildt lydspor
Det kan have ændrede sig, da Master and commander udkom havde den et ringere lyd spor på BD udgaven end på DVD DTS udgaven.
Det er lang tid siden, men der var vist noget om at på BD udgaven var alt filtreret fra under 25hz.

Så hvis det er stadig er tilfældet og man subs der kan gå under 25hz. Så er det på med DVD’enEmbarrassed
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Allan m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2011
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 09:35
John Wick 1-2-3 ... transformers filmene og terminator genisys . fed lydspor :-)

Til top
tabbycph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2014
Sted: Kbh S
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tabbycph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 14:56
Hvad med filmen Overlord, masser af bas fra 5 min -10 min...
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 22:39
Gravity, Inception, Interstellar, Blade Runner 2049, Life of Pi.

Redigeret af DanishCanadian - 28-April-2020 kl. 22:40
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu