|
God film til nyt udstyr |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Når jeg skal vise mit udstyr (Lyd på film) , ja så sætter jeg " We Were Soldiers" med Mel Gibson på . Den har en vild god lyd i forskellige helikopter og krigsscener. Og så synes jeg også det er en rigtig god film :-) MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
Tron Legacy: klip med hvor der bliver kørt motorcykler: Baby driver, hele filmen Man of steel - især i starten er der godt med smæk på. Master of commander: muligvis mest til mændene i familien. Og hvis din kone bliver og ser hele filmen, så kan du jo sætte Magic Mike på til hende bagefter ![]() Sing - sjov historie og fin lyd når der synges. måske ikke så meget surround sound. Moana - husker den som sjov og god lyd med smæk på til tider. Interstellar - hele filmen er super men især "takeoff" + "warp hole" + "flodbølge" scenerne er der smæk på! |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Master and Commander fra 9 minut. Du kan takke mig senere;). Den har et vildt lydspor
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 990 |
Fåes den i 4K/UHD??
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Det kan have ændrede sig, da Master and commander udkom havde den et ringere lyd spor på BD udgaven end på DVD DTS udgaven. Det er lang tid siden, men der var vist noget om at på BD udgaven var alt filtreret fra under 25hz. Så hvis det er stadig er tilfældet og man subs der kan gå under 25hz. Så er det på med DVD’en
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
John Wick 1-2-3 ... transformers filmene og terminator genisys . fed lydspor :-)
|
|
![]() |
|
tabbycph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2014 Sted: Kbh S Status: Offline Point: 89 |
Hvad med filmen Overlord, masser af bas fra 5 min -10 min...
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Gravity, Inception, Interstellar, Blade Runner 2049, Life of Pi.
Redigeret af DanishCanadian - 28-April-2020 kl. 22:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |